Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Til dere som bestilte på onsdag, har dere fått sporingsnummer? Jeg fikk to mailer med ordrebekreftelse og ordregodkjennelse, og siden det har jeg ikke hørt noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Christian: Samme her, ringte de nå i stad og fikk opplest sporingsnummer. Telefonen ble innlevert til Posten i Oslo i går kveld, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Dette begynner å nærme seg gale tilstander.

Var innom telebutikken på Oslo City i går, og Byporten i dag, hadde selvfølgelig tenkt meg en Iphone. At det fortsatt, selv 14 dager etter telefonen kom på markedet i Norge, er milelange køer for å få kjøpt er helt sykt. Ringte Oslo City før jeg dro i går bare for å høre, da skulle de få 40 telefoner og flere timer senere når jeg var der sto det fortsatt veldig lang kø utenfor. Samme med byporten i dag.

Jeg har ventet på Iphone siden jeg fulgte keynote presentasjonen til Jobs live for 1 gen, men valgte å vente til det kom en med 3G. Jeg skal nok derfor klare å vente et par uker til om nødvendig, i stedet for å stå i lange køer fra tidlig morgen for KANSKJE å få en i butikken....

I mellomtiden venter jeg på vår nye Imac 24" 3.06 GHZ som er på vei....

Lenke til kommentar
Ikke dårlig. Jeg har sjekket nettsidene til Netcom daglig og opptil flere ganger daglig, men nå var det på plass ser det ut som. 16 gig svart bestilt.

Samme her. Jeg var sikker på at de var utsolgt, men ville bare prøve for å se om det fungerte. Det gjorde det, og nå er en 16gb svart iPhone på veg i posten :D.

Lenke til kommentar

Bestilt iTalk small (skal bryte bindinga straks alt er i orden)..

 

Har jeg litt flaks, så får jeg telefonen i morgen, men dette er umulig for meg å sjekke da jeg ikke har fått et eneste svar fra netcom (kun et brev med sim)...

(Har til og med mistet ordre nr :blush: )

 

OFF TOPIC:

uansett, ta en kikk på nyheten Firmware 2.1 beta

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar

Til dere som har iphone:

Åssen ligger dere ann med dataforbruket?(se Innstillinger > Generelt > Bruk > Se nederst på siden)

 

3G nettet på min iphone ble aktivt på tirsdag 22.7.2008 og fram til nå har jeg lastet ned 113 mb og sendt 5 mb. Det blir ca. 30 mb om dagen i snitt sålangt.

 

Med andre ord, glad jeg gikk for iConnect enn iTalk medium :D

 

Håper andre kan poste sitt forbrukt, helst i snitt pr dag.

Lenke til kommentar

Da har jeg snart en iphone 3g.

 

men det er et par ting jeg håper det er mulig å skaffe:

 

T9, jeg trenger T9 til skriving av div ting some sms osv.

 

finnest det et program som får telefonen til å vibrere når man trykker på den? min LG ku990 hadde det og det var en fin fin ting.

Lenke til kommentar
Ey, mange her som bestiller da :) Nr. mitt blir overført 03:00 Mandag! :grin: Gjett hvem som skal være oppe sent på søndag! hehe. har de fleste bestilt iTalk small eller?

 

Medium på meg. Passer ganske bra med ringemønster også, litt lite kanskje, men det får gå.

Er spent på hvor mye jeg kommer til å ligge på i datatrafikk etterhvert, men heldigvis er det trådløst mange av de plassene jeg ferdes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...