Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Det er det beste man kan få i en 3G telefon, det har blitt testet på en eller annen webside. Så det handler om hvor mye du har tenkt å bruke 3G, WiFi, osv. om dagen. For min del trenger jeg ikke å lade den før hele dagen er ferdig. Lader den som regel hver natt elller hvis det går en dag jeg bruker den nesten ikke så kan den vare hele to dagene som mp3 spiller/sms/litt ringetid (men da wifi av og 3g av). Så det er ikke elendig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test ut "WritingPad" fra apps store (gratis) - viser litt hvilke muligheter som finnes når det gjelder touch screens og skriveteknikk :)

 

Får håpe vi ser en videreutvikling av denne programvaren, og kanskje også en implementering mot øvrige "keyboards" man skulle ønske i andre programmer..

Lenke til kommentar
Test ut "WritingPad" fra apps store (gratis) - viser litt hvilke muligheter som finnes når det gjelder touch screens og skriveteknikk :)

 

Får håpe vi ser en videreutvikling av denne programvaren, og kanskje også en implementering mot øvrige "keyboards" man skulle ønske i andre programmer..

jeg klarte ikke å finne den på apps store. mulig med en link?

 

 

 

 

T9, jeg trenger T9 til skriving av div ting some sms osv.

Er da et fullt qwerty-tastatur på telefonen :o

ok da beklager jeg det. de få gangene jeg har vært borti telefonen så har det alltid vært tastatur. 

Lenke til kommentar
Nå er Heilage en glad gutt! :)

 

Touchscreenen er litt vanskelig å skrive med, men det er en tilvenningssak. Allerede nå går ting ganske radig.

Det lærer du deg veldig greit etter hvert. Nå klarer jeg tilogmed å skrive SMS i fylla som ser bra ut, noe jeg så for meg som umlig da jeg først fikk telefonen. :)

Lenke til kommentar
gå tilbake et par sider så har jeg postet en youtube link.

Tusen takk! Det funket utmerket. :)

 

Det lærer du deg veldig greit etter hvert. Nå klarer jeg tilogmed å skrive SMS i fylla som ser bra ut, noe jeg så for meg som umlig da jeg først fikk telefonen. :)

 

Jeg gruer meg til to ting. 1: Fyllemeldinger. 2: Å gå og skrive samtidig. :p

 

Men jeg regner med at det går seg til. Man må bare venne seg til en behagelig måte å skrive meldinger på, i motsetning til systemet på andre telefoner.

Lenke til kommentar
jeg klarte ikke å finne den på apps store. mulig med en link?

Gå inn på apps store på mobilen, velg search og skriv inn "wr" så er det kun èt app som matcher - writingpad ;D

 

takker for raskt svar. har et spm. til jeg skulle sjekke ut app store, men trengte bruker navn og passord hvordan skaffer jeg det? er det den registreringa på itunes?

 

Ja det er der - her bare følger du forklaringa og skriver inn detaljene.. OBS: Du trenger et kreditt/debit kort (visa f.eks) for å signe up.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Er det flere som har merket at telefonen blir dødstreg når man skriver meldinger? Jeg skrev en kort melding i stad, og jeg måtte vente ca. ett minutt for at den skulle få frem alle bokstavene jeg hadde trykket på.

Så langt er jeg ikke spesiellt imponert.

Lenke til kommentar
takker for raskt svar. har et spm. til jeg skulle sjekke ut app store, men trengte bruker navn og passord hvordan skaffer jeg det? er det den registreringa på itunes?

Ja det er der - her bare følger du forklaringa og skriver inn detaljene.. OBS: Du trenger et kreditt/debit kort (visa f.eks) for å signe up.

Det finnes måter å slippe det... Har ikke linkene akkurat her, men med litt googling finner man det sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...