Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere spørsmål...

 

1. Går det ann å slette de standard ringetonene?

 

2. Går det ann å slette de standard bakgrunnsbildene?

 

3. Går det ann å søke på mailen manuelt? Når jeg går inn i mailen så søker den automatisk. Push er slått av og Henting er satt til manuelt, men alikevell sjekker den automatisk etter e-post...

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at telefonen ikke gir meldingslud ved nye SMS?

 

Faen også får ikke 3G til å fungere, har prøvd litt forskjellige steder. Går alltid tilbake til EDGE for at jeg skal ha vanlig GSM dekning :confused: En ting; har dere på Data Roaming og hva gjør dette egentlig?

 

Høres nesten ut som du ikke har ett 3G SIM kort....

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med at telefonen ikke gir meldingslud ved nye SMS?

 

Faen også får ikke 3G til å fungere, har prøvd litt forskjellige steder. Går alltid tilbake til EDGE for at jeg skal ha vanlig GSM dekning :confused: En ting; har dere på Data Roaming og hva gjør dette egentlig?

 

Høres nesten ut som du ikke har ett 3G SIM kort....

 

Skal man få det av netcom sammen med iPhonen ?

Fikk kun iPhonen idag..

Samtidig fungerer det ikke å sende sms, hva er feil ? "Feil ved sending av melding"

Lenke til kommentar

Da hentet jeg min. (16gb sort), den ankom lørdag men orket ikke å hente den da.

Satt i kortet fra netcom, aktiverte.

 

ringte så netcom support, først ble jeg satt over til moobi for opplåsing av mobil, men de har ikke noe med det å gjøre (fyren hos netcom trykket sikkert feil).

Så ringte jeg tilbake (husk å velg iphone avdelingen,alternativ 2 i menyen), han sa prisen etc, og sendte request til apple om å låse opp.

 

Jeg gjennopprettet telefonen 5-10 minutter etterpå, og nå fungrer alt fint med mitt nåværende kort.

Regningen kom per snailmail sier han, så man slipper å betale før de låser opp :)

 

alt i alt fornøyd med netcom, men jeg velger de vekk fordi de ikke har dekning hvor jeg jobber.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg vurderer iPhone sterkt, tenkte en stund på HTC Touch men kom fra til at iPhone er billigere og bedre til ting jeg liker. Som media og nett surfing.

 

Men iTunes metoden, det er som min vanlige iTunes 1g? At jeg kan lage playlists etc.?

 

Kan man btw ha MSN Messenger på iPhonen?

 

siste spørsmål, hvor mye er egentlig 100mb nedlasting? Tenker på abbo. med 100mb gratis hos netcom. Snakk om 10sider? 1000sider?

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med at telefonen ikke gir meldingslud ved nye SMS?

 

Faen også får ikke 3G til å fungere, har prøvd litt forskjellige steder. Går alltid tilbake til EDGE for at jeg skal ha vanlig GSM dekning :confused: En ting; har dere på Data Roaming og hva gjør dette egentlig?

 

Høres nesten ut som du ikke har ett 3G SIM kort....

 

jojo kom i sånn konvolutt der det sto 3G og alt, skal prøve midt i byen i morgen men har brukt 3G telefonen her hjemme og i området før med 3G så det var dumt. Men vi får se.

Lenke til kommentar

Hvis man ser på telepriser.no virker det som netcom sitt abn kommer godt ut hvis man bruker endel datatrafikk! det folk med onecall og andre billige abn ikke tenker på!

er at de ofte er svin dyre på data.

jeg venter på min portering og har kjøpt meg netcom kontantkort i mellomtiden

. slukte det på 10 min(150kr) på nett og lastet ned noen få mails....

 

pengene flyr.... pass på at du aldri bruker iphonen på internett.hvis du ikke har abn som er billig på det.. sykt dyrt hehe....

 

 

Lenge siden jeg har hatt en deilig telefon. dama merker at det er en ny koseklump i hus:=)

får vente til fredda:p

 

Skulle gjerne vist om det fantes et prog til og endre bakgrunnsbildet og ikke bare oppstartsbilde.. uten og hacke og styre......

Endret av rieg
Lenke til kommentar
Hvis man ser på telepriser.no virker det som netcom sitt abn kommer godt ut hvis man bruker endel datatrafikk! det folk med onecall og andre billige abn ikke tenker på!

er at de ofte er svin dyre på data.

jeg venter på min portering og har kjøpt meg netcom kontantkort i mellomtiden

. slukte det på 10 min(150kr) på nett og lastet ned noen få mails....

 

pengene flyr.... pass på at du aldri bruker iphonen på internett.hvis du ikke har abn som er billig på det.. sykt dyrt hehe....

 

 

Lenge siden jeg har hatt en deilig telefon. dama merker at det er en ny koseklump i hus:=)

får vente til fredda:p

 

Skulle gjerne vist om det fantes et prog til og endre bakgrunnsbildet og ikke bare oppstartsbilde.. uten og hacke og styre......

 

sant men wifi koster no ikke penger å bruke, så er bare å passe på å bruke data hvor man kan, for oss som ikke er så avhenging av det. 

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sjekket forbruk på nettet siden det står hele tiden at det er utilgjengelig eller noe men jeg leste at man kan sende FORBRUK til 1989 for å få tallene. Fikk melding og fikk vite hvor mye SMS og ringeminutter var igjen men ikke MB (Datatrafikk). Hvor finner dere ut hvor mye dere har brukt av datatrafikk fra NETCOM og ikke bare fra settings på iPhone siden det kan være forskjellige tall som noen hadde snakket om tidligere i denne tråden? Takk. (Har forresten ikke fått 3G til å funke, noen andre i Bergen med dette problemet eller er det noe galt med sim kortet mitt eller telefonen eller noe?)

Lenke til kommentar

ref. forbruk av datatrafikk foreslår jeg at ALLE som leser dette ringer NetCom et par tre ganger for å spørre om hvorfor det ikke er bedre mulighet for å sjekke forbruk/rest"saldo" på iTalk.. siden de først lager slike abo må de for po...r tilrettelegge for at folk også kan holde en viss kontroll.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte iPhone 16 gb sist onsdag (23/7) og på moobi har de innå ikke fått noe sporingsnummer :mad: Typisk! Jeg synes at 5 virkedager i utgangspunktet var veldig lenge, men nå kan jeg vel risikere og vente enda mange dager. De lovte å sjekke det opp og ringe meg tilbake senest i morgen... flere som har opplevd lignende? (fikk ordrebekreftelse pr mail rett etter bestillingen, så sånn sett er jo bestillingen blitt registrert skulle jeg tro)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...