Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Sesongens beste episode, synes jeg. Utrolig bra. Satt med hjertet i halsen hele tida. Som noen nevnte ovenfor kunne de dog ha avsluttet PB med denne episoden og hatt en lykkelig slutt, men den gang ei. Slutten er forhåpentligvis nær. Misforstå meg rett - Jeg elsker PB, men det blir bare dumt om det hele tiden dukker opp nye problemer og komplikasjoner (og dermed flere sesonger).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, dette var jo først og fremst hen genial episode. Det var helt herlig å se Generalen bli satt på plass og virkelig få høre det. Reaksjonen hans når de plutselig truet med å drepe datteren hans var fenomenal, endelig fikk han kjenne litt på hva han har påført så mange.

 

Og så var det tvisten da, som måtte komme, det visste vi jo alle. Ut ifra episodens tittel hadde jeg hele tiden også mistanke om at Self kom til å snu på hælen. Men mot slutten av episoden tvilte jeg likevel litt på at det kom til å skje. Men så gjorde det likevel. Veldig spent på å få høre motivet hans for å gjøre det han gjorde. Hva er det han vil?

Lenke til kommentar

Synes ikke det kan bli en lykkelig slutt dersom noen av the good guys dør nå.

 

Ingen grunn til å ikke følge strømmen her - en fantastisk episode med masse spenning. Det er vel noe med at man blir vant med å tenke alle alternativ (selv de utrolige) når man følger med Prison Break, så det var kanskje ikke altfor uventet at Self kom til å snu, selv før denne episoden (og tittelen). Pluss det faktum at generalen snakker om at de må prøve nye veier.

Lenke til kommentar

Overaskende episode, jeg hadde også misstanke om sjefen til Don. Men det viste seg at det var Self selv som var the bad-guy. Noe jeg faktisk ikke likte. :p

 

Episoden var fantastisk helt fram til sluttminuttet, da ble jeg bare irritert. Hvem vet, kanskje twisten skaper gode episoder fram til slutten på sesongen og Prison Break?

Lenke til kommentar
Overaskende episode, jeg hadde også misstanke om sjefen til Don. Men det viste seg at det var Self selv som var the bad-guy. Noe jeg faktisk ikke likte. :p

 

Episoden var fantastisk helt fram til sluttminuttet, da ble jeg bare irritert. Hvem vet, kanskje twisten skaper gode episoder fram til slutten på sesongen og Prison Break?

Bare å håpe på det :)

Lenke til kommentar

Hadde vi sett bortifra det med Mahone og sønnen hans, så hadde det vært konge om han viste seg å fortsatt være medlem i The Company og var "den nye" bad-guyen istedenfor Don Self.

 

Men med tanke på at de drepte sønnen hans osv, så er jeg kjempe glad for at det ikke skjedde. xD

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar

Begynnelsen av episoden var jo bare helt syk og genial.

Men har nettopp sett "Sneak Peak" hos fox =) For de som vil se den, er den her: Sneak Peak!

 

Ellers så var jo de første 40minuttene ganske bra, men så måtte jo det selvfølgelig komme en twist :thumbdown:

Men syns selv den forrige episoden var en av de best episodene så langt.

Sneak Peak Spoiler:

 

Lurer på hva som skjer med Linc, nå som han ble tatt av purken :hmm:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...