Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

 

Jeg så aldri det store potensiale i Tweener. Irriterte meg litt i grunn. At du vil se Mahone lide, kan jeg rett og slett ikke fatte.

Jeg vil se han lide fordi han har drept mange folk - folk som ikke fortjente det.

Fordi sønnen hans dør, gir det ikke meg synet på Mahone som den tiligitte engel, en innvirkning som tydeligvis en god del folk på forumet her har fått (?).

 

Mahone bør "lide" for det han har gjort i fengsel, uansett om sønnen hans er død eller ei. Han burde tenkt på konsekvensene av jobben før han ble innvolvert i det isåfall. Det holder ikke med en unnskyldning på grunnlag av at de drepte sønnen hans.

 

Og jeg synes forferdelig synd på Mahone, men forferdelig synd på alle Mahone har drept også.

Lenke til kommentar

ThaDuckMan har jo helt klart et poeng. En mann som har drept flere mennesker skal da ikke få slippe fengsel, selvom han har mistet sin sønn og muligens angrer i etter tid. Lide er kanskje et feil ord, men at han fortjener fengsel kan vel ingen si noe imot. Det tror jeg da alle fatter.

 

Men uansett, som jeg har sagt tidligere, jeg digger Mahone og det allerede fra sesong 2 ! !

 

tobn

Lenke til kommentar
ThaDuckMan har jo helt klart et poeng. En mann som har drept flere mennesker skal da ikke få slippe fengsel, selvom han har mistet sin sønn og muligens angrer i etter tid. Lide er kanskje et feil ord, men at han fortjener fengsel kan vel ingen si noe imot. Det tror jeg da alle fatter.

 

Men uansett, som jeg har sagt tidligere, jeg digger Mahone og det allerede fra sesong 2 ! !

 

tobn

Digger Mahone også, og han ble jo presset av The Company, så vidt jeg har forstått..drep elr bli drept.

Lenke til kommentar
Hvordan ser sendeskjemaet ut framover? Hører rykter om at neste ep kommer 3. nov?

 

Det er ingen episode i natt/morgen nei. Må nok vente en uke til.

Sendeskjemaet jeg har fra myepisodes.com:

 

 

03-Nov-2008 S04E09 Greatness Achieved

10-Nov-2008 S04E10 The Legend

17-Nov-2008 S04E11 Quiet Riot

24-Nov-2008 S04E12 Selfless

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Blæh. Hater uker uten PB! :D

 

Gleder meg også til å se hvordan de tar seg av Wyatt.... Jeg gjetter at han enten vil rømme, eller så vil han bli drept av Mahone. Resten av gjengen vil overlevere han til politiet? Næh. Dette går så dypt at The Company ville ha fått han ut easy as pie.

 

Da er det bare å spenne beltene å klare båndbredden til 3. nov :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...