Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanligvis er pauser nedtur, men jeg har vært så opptatt i det siste at jeg mangler både 2 og 3 episoder av diverse serier. Kanskje jeg får et lite pusterom til å se meg opp på de manglende ? Hehe.

 

Fikk sett PB i går da, den episoden som kom forrige uke. Er rimelig lei av Gretchen nå, men damn hun er heit :p

Er også enig med tilhengerne av karakteren Mahone, satan så bra han spiller. Du ser depresjonen og hevnlysten i øynene hans hver eneste gang! Storspill!

Lenke til kommentar

Gikk glipp av de siste episodene av sesong 3 og et knippe av de første av sesong 4.

 

Det siste jeg husker av sesong 3 var at Michael måtte utsette rømningen fra Sona på grunn av et regnvær, og jeg startet å se på sesong 4 for to episoder siden. Jeg følger TV3 sine sendinger. Kan noen gi meg et kort resyme av hva som har skjedd mens jeg ikke kunne se episodene?

Lenke til kommentar

Bellick!! Vanvittig episode, i ordets rette forstand. Kan ikke helt se for meg at Bellick eller Wyatt overlever det de ble utsatt for i dag, men ingen av dem ble -bekreftet- døde. Bellick ofret seg for laget..

 

I utgangspunktet ble altså begge drept i dagens episode. Vet ikke helt hvor moralsk riktig det er at Mahone dreper Wyatt, men den diskusjonen kan vi vente med.

 

Scofield kollapser som vi så, men han overlever nok. Sykeste kyssescenen mellom Gretchen og generalen. I denne episoden skjedde det mye..

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar
Bellick!! Vanvittig episode, i ordets rette forstand. Kan ikke helt se for meg at Bellick eller Wyatt overlever det de ble utsatt for i dag, men ingen av dem ble -bekreftet- døde. Bellick ofret seg for laget..

 

I utgangspunktet ble altså begge drept i dagens episode. Vet ikke helt hvor moralsk riktig det er at Mahone dreper Wyatt, men den diskusjonen kan vi vente med.

 

Scofield kollapser som vi så, men han overlever nok. Sykeste kyssescenen mellom Gretchen og generalen. I denne episoden skjedde det mye..

Tror ikke Wyatt er dø, men Bellick vil jeg tro.

Han hadde ingen viktig/betydelig rolle lenger. :)

 

Har ikke sett episoden, men besvart ut ifra det du har skrevet. xP

Lenke til kommentar

Og jeg som nå nesten begynte å like Bellic litt. :(

 

Han er nok mest sannsynlig ute av serien for godt nå, men han har spilt en veldig stor rolle for serien. Mye som skjedde i denne episoden, men veldig bra!

 

Jeg tror også at Wyatt er død, han har prøvd å gjort sitt og lyktes, men det tror The Company's sjef.

Lenke til kommentar

Trekker tilbake alt jeg har sagt! (HAHAHAHAHA!)

 

Dette er den beste PB-episoden jeg noensinne har sett. Å fy fasan!

 

Wyatt.. oh yeah! Die mother fucker, die! Elsker blikket til Mahone og hvordan han utførte alt på, selvom jeg syntes det var merkelig at han aldri brukte fysisk vold.. jaja! xD

 

Bellick, shit, ass.. kommer faktisk til å savne han. Først nå innså jeg hvor mye han hadde forandret seg og hvor god han egentlig var. RIP Bellick! x(

 

T-Bag; haha! Fy søren han er slu...

 

Og The General og Grethen er kjærester? Det var litt av en twist. xD

 

KARAKTER: 10/10! STRÅLENDE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...