Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Så episoden for to dager siden, og Sesong 4 har hevet seg skikkelig fra 3 selv om jeg syns også 3 var bra.

Var fortjent det som skjedde med Roland, men samtidig så synes jeg litt synd på han måten han daua på. Håper Mahone tar sin hevn på Wyatt, digger Mahone. En utrolig bra karakter, kanskje den beste i hele serien med T-Bag.

 

Nå glemmer du Abruzzi og Bellick i sesong 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

Lenke til kommentar
Er det ikke litt naivt å tro at Mahone klarer å drepe Wyatt uten komplikasjoner? Jeg synes iallefall det ville vært litt skuffende om den store bamsen ble tatt så lett.

De har jo fanget ham.

 

Hva så? Tenk om man kunne si det samme i begynnelsen av sesong 1 av PB. "Hva er poenget med serien? De har jo fanget han. Han kan jo ikke komme seg ut!"

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

 

Åja! Tweener hadde jeg helt glemt! Han var jo uskyldig, han stjal vel bare et kort eller noe sånt? Eller blander jeg nå? Han var i hvertfall den eneste av de som Mahone drepte som ikke fortjente det (vet ikke om faren til Michael/Linc fortjente det da)

Likte den karakteren, og ble sjokkert når han døde.

Lenke til kommentar
Hva så? Tenk om man kunne si det samme i begynnelsen av sesong 1 av PB. "Hva er poenget med serien? De har jo fanget han. Han kan jo ikke komme seg ut!"

Nå surrer du fælt. Michael var fanget med vilje, og hadde på forhånd en plan om hvordan han skulle rømme. Wyatt er grisebanka av Mahone, og kommer ikke til å klare å rømme. Han skal dø.

Lenke til kommentar
Hva så? Tenk om man kunne si det samme i begynnelsen av sesong 1 av PB. "Hva er poenget med serien? De har jo fanget han. Han kan jo ikke komme seg ut!"

Nå surrer du fælt. Michael var fanget med vilje, og hadde på forhånd en plan om hvordan han skulle rømme. Wyatt er grisebanka av Mahone, og kommer ikke til å klare å rømme. Han skal dø.

 

Det er nok du som surrer. Hva med Sona da? Da var han i nokså dårlig form, og visste ingenting om det fengselet. Det var heller ikke planen hans. Bare fordi Wyatt er fanget, så betyr ikke det at han ikke kommer seg ut igjen, eller at han dør i en av de neste episodene. Tror du det er du bare naiv.

 

Og husk på at han (Wyatt) har kontrakt ut året, så det er mer eller mindre en bekreftelse på at vi kommer til å se mer av han.

Lenke til kommentar

Men de kommer jo neppe til å la Mahone få lov til å drepe han. Nå når de har Wyatt, skal de vel pumpe han for informasjon, og deretter overlevere han til lovens lange arm. Folk som Michael og Don Self kommer aldri til å stå og se på at Mahone dreper en fyr, uansett hvor mye vondt han har gjort.

Ser nok heller for meg at så snart Mahone forstår dette, lar han Wyatt rømme, for så å dra etter ham.

Lenke til kommentar
Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

 

Nei, hvis Mahone dør etter alt han har vært gjennom, så blir det helt feil. Synes du ikke det er ille nok at hans sønn er blitt drept? Nei, Mahone har nok fått sin straff.

Lenke til kommentar
Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

 

Nei, hvis Mahone dør etter alt han har vært gjennom, så blir det helt feil. Synes du ikke det er ille nok at hans sønn er blitt drept? Nei, Mahone har nok fått sin straff.

Jo, trist det med sønnen.

Men visst vi ser inn i realiteten her;

 

"Mahone dreper mange mennesker -> Mahone havner i fengsel og blir venn med Michael Scofield -> Mahones sønn dør, og Mahone er en kjempe snill fyr som ikke fortjener straff."

 

Det synes jeg bare blir helt feil... Om ikke dø, håper jeg ihvertfall Mahone ender opp i (i en tåredryppende episode)

fengselet for sine handlinger.

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Mahone fortjener sin straff. Men allikevel, så vil jeg ikke at han skal måtte betale for det han har gjort. Jeg føler som om han er en ny mann med nye verdier, og føler synd på han, siden hans sønn ble drept av Wyatt.

 

Det jeg prøver å få frem er at folkene bak PB har gjort en god jobb med å forandre seernes syn på Mahone, som jeg syntes er imponerende.

Lenke til kommentar
Tweener var den beste karakteren!

 

Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet.

Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne...

 

De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM!

Pokker heller.. :(

 

Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. :)

 

Jeg så aldri det store potensiale i Tweener. Irriterte meg litt i grunn. At du vil se Mahone lide, kan jeg rett og slett ikke fatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...