Gå til innhold

Utfordrer i kabinettmarkedet


Anbefalte innlegg

hadde sansen for aerocool m40, men det ser ut til å være tatt av markedet eller noe sånt.

Er ikke den helt ny da? Mener jeg så en nyhetsartikkel om denne for ikke så lenge siden. Ikke sikkert at den har kommet hit til Norge ennå.

 

Aerocool M40

 

morsomt da at en del norske nettbutikker tdligere hadde den for salg, men har det nå enten oppført som tsolgt, eller har fjernet det fra sine sider...

 

men slett ikke umulig.

 

Dette er så vidt jeg vet et utgått produkt ja! Står et slikt å støver i en krok på jobb. Har kikket litt på det, men ble ikke så veldig imponert akkurat. Det som derimot imponerte meg positivt er det jeg tror er forgjengeren til dette kabinettet! AeroCube: http://www.aerocool.com.tw/case/aerocube/a...ube-feature.htm

 

Har bygd to pc-er med det kabinettet for bekjente, og de er veldig fornøyd. Stilig også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den ene uten lagerstatus og den andre med ubekreftet levering...

 

forøvrig er jeg ikke særlig fan av kabinett med vindu. men takk for forslagene uansett :)

 

hadde jeg fått aerocube uten vindu så hadde den kanskje passet for mitt bruk.

 

desto mer jeg ser på antec klossen, desto mer interessert blir jeg. spesielt siden prisen ser ut til å inkludere en ganske grei strømforsyning (noe jeg hadde planer om å bytte uansett, men jeg undres bare på om å gå fra 300 til 350 blir ett litt lite hopp).

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...