Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. :)

 

Jeg bestilte for 1 1/2 år siden et hovedkort fra shg.no. Penger ble aldri trukket (betalte med VISA). Tenkte ikke over det før jeg nå nylig for et par uker siden fikk en purring. :!:

Fikk også regning på noe jeg betalte med Mastercard. Purring 1 år etter virker litt fjernt.

Har prøvd og kontakte dem men ikke noe respons. Kastet hele regningen i søpla!!!

 

M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedrifter surrer nok litt med slikt noen ganger ja. For en del år tilbake jobbet jeg i en databedrift, der jeg kjøpte en del ting som ble trukket av lønna mi. Da jeg sluttet, fikk jeg plutselig noen måneder senere regning på hver bidige ting jeg hadde kjøpt, det var jo lett en 20-25000 kroner. Ble selvfølgelig raskt orden på det, var noe med at de hadde byttet regnskapsfører og da ble det rot.

Lenke til kommentar
Penger en finner på gata er faktisk også regnet som tyveri om en beholder det! Samme som for nevnte lommebok over!

 

Rune B.

 

Unskyld at jeg ler litt av den der, men du mener at hvis man finner 200 kr mitt på karl johan, så skal man levere den inn? Til hvem? Holde den opp og rope hvem sin det er? da tror jeg nok det er mange som akurat mista den 200 lappen.

Lenke til kommentar

Fint at du var ryddig i denne saken, du ville bare endt opp med en regning uansett når de gikk igjennom regnskapet.

 

Spent på hva du får.

 

Det er dumt å gjøre seg til kjeltring for småpenger. Vi mennesker er forskjellig og min overbevisning er at du vinner i lengden på å ikke gjøre deg til kjeltring, men heller utnytte lovlige mål for egen vekst.

 

Man merker fort om folk er litt "kjeltring" aktig av seg og slike mennesker velger alltid jeg å kutte kontakt med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Fint at du var ryddig i denne saken, du ville bare endt opp med en regning uansett når de gikk igjennom regnskapet.

 

Spent på hva du får.

 

Det er dumt å gjøre seg til kjeltring for småpenger. Vi mennesker er forskjellig og min overbevisning er at du vinner i lengden på å ikke gjøre deg til kjeltring, men heller utnytte lovlige mål for egen vekst.

 

Man merker fort om folk er litt "kjeltring" aktig av seg og slike mennesker velger alltid jeg å kutte kontakt med.

Second that!

 

Skulle ikke tro at hvermannsen hadde et økonomisk behov for å nappe med seg en eventuell pengebok med noen hundringser i..

Lenke til kommentar
Penger en finner på gata er faktisk også regnet som tyveri om en beholder det! Samme som for nevnte lommebok over!

 

Rune B.

 

Unskyld at jeg ler litt av den der, men du mener at hvis man finner 200 kr mitt på karl johan, så skal man levere den inn? Til hvem? Holde den opp og rope hvem sin det er? da tror jeg nok det er mange som akurat mista den 200 lappen.

 

Til hvem? Er det så vanskelig: Politiet så klart... Ellers så kan en stå der litt først å se om noen ser ut til å leite spesielt etter noe og deretter tilby de hjelp og bruke sjansen til å finne ut hva de leter etter! Og vist de leter etter nettopp en 200 lapp så spør personen om hvordan den evt. skulle være brettet! Sist nevnte er bare for å spørre spesielt på det spørsmålet ditt...!

 

Men hvorvidt en akkurat blir kriminell om en stapper 200 lappen i lommen og går videre er jo egentlig opp til enhver å bedømme! Vist du hadde giddet å lese alt jeg skrev så hadde du sikkert fått med deg at med den teksten så mente jeg å være meget firkantet! Bare så du vet det! Får du en dårlig følelse når du stapper seddelen oppi lommen(Sånn utenom/etter lykke følelsen da!) så er det kanskje en ide å gi den til politiet allikevel!

 

Og bare så ikke andre skal misforstå teksten min:

 

1. Teksten er skrevet firkantet("By the book")!

2. Den var generell

3. Og det var en oppfordring...

 

/Kommentar/: Og for de som ikke skjønte/likte teksten: Synd trist leit!

Lenke til kommentar
Det dumme er jo at det koster mye mer å utføre logistikken, pakke og sende koppen enn hva koppen er verdt.

 

Så vi får håpe du får litt mer valuta på dette når de andre utgiftene er der.

 

neh... tipper de sender koppen med en lapp der det står adresse uten noen innpakning :o

Lenke til kommentar

@qweac:

 

Nei no må du ikkje vere så negativ. Han har nok sendt den inn (uten at eg kan bevise det) :tease: . Amentio brukar av og til litt tid på sendingane sine. Dei er vanligvis raske, men nokon gongar tar det jo litt tid. Og når det dei skal sende berre er ei "gåve" trur eg ikkje dei forhastar seg... ;)

 

**Respekt for avgjerda di, trådstartar! :thumbup: **

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...