Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det var det jeg visste hele tiden. Lønte seg ikkje å sende den tilbake nei ;)

Jo? Ellers ville han ha fått ein giro i seinare tid kor han måtte ha betalt for prosessoren. Ein prosessor han ikkje hadde hatt bruk for, og ein prosessor han aldri ville kunne fått selt til opphaveleg pris.

Lenke til kommentar
Hehe, det var det jeg visste hele tiden. Lønte seg ikkje å sende den tilbake nei ;)

Jo? Ellers ville han ha fått ein giro i seinare tid kor han måtte ha betalt for prosessoren. Ein prosessor han ikkje hadde hatt bruk for, og ein prosessor han aldri ville kunne fått selt til opphaveleg pris.

 

Vel måtte han egentlig det? Bedrifter kan ikke bare sende produkter en ikke har bestilt og forvente at folk betaler eller legger ut for frakt tilbake. Hadde det vert meg som ikke leverte varen tilbake og fikk giro hadde jeg spurt om ordren fra de to varene. Nå mener jeg ikke å si at jeg ikke hadde levert den tilbake, for det hadde komt helt ann på inntrykket mitt av butikken - som til nå egentlig er bra.

 

OT: For en tid tilbake hente det at jeg støttet disse hjerteloddene (type flaxlodd hvor inntektene går til hjertesyke). Det hele tok brått slutt da de en gang sente meg 500 lodd med giro på et ikke helt ubetydelig beløp. På telefonen møtte jeg verdens verste kundebehandler, og han fikk da klar beskjed om at jeg ikke kom til å betale og at han fikk reise fra østlandet til vestlandet og hente dem om han ville ha de tilbake. Til slutt ble jeg oppringt av en eller annen som sa jeg kunne makulere dem. Men jeg gadd heller ikke gå til annskaffelse av makuleringsmaskin for anledningen, så hørte ikke mer fra dem. Min da 2 år gamle nevø har aldri sittet så lenge i ro med en femmer :D

Endret av chrlod
Lenke til kommentar
Hadde ikkje Amentio eit problem med at dei aldri svarte på mail og telefonsamtalar? Kanskje du ikkje kjeme i kontakt med dei og får ikkje noko anna valg enn å beholda CPU-en?

 

Jeg sendte mail til amentio, og jeg fikk svar dagen etter ;) Jeg har også en kompis som fikk et g15 for mye fra amentio

Lenke til kommentar
Mistet Visa-kortet mitt på gata for en halvtime siden.. 15 minutter etter ringer det en hyggelig mann og forteller at han har funnet det. :D

 

Hvem vet hva som kunne ha skjedd hvis de "rette" folkene fant kortet.

Hvem vet om han har notert det han trenger og misbruker det senere. Slikt er en fin taktikk får å få brukeren til å tro at man har hatt med en hyggelig person å gjøre slik at korteieren ikke sperrer kortet.

 

Jeg ville anbefalt å sperre det, klippe det i stykker og få et nytt uansett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...