Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Du kan få faktura opptil 3 år etter leveransen. Det er svært sannsynlig at feilleveransen oppdages - men du vet aldri når. Din egen moral og samvittighet vil forklare hva du bør gjøre. Hør ikke på djevelen som forsøker å friste deg til å bryte med dine egne moralske prinsipper.

 

Feilleveransen skulle kanskje til en annen kunde som nå venter fortvilet på sin CPU og får beskjed om at den er allerede er sendt. Amentio har ikke eget lager. De får sine leverandører til å sendedirekte til deg som kjøper.

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok jo tross alt over 1 måned før jeg fikk pc-en..

Men dette vil dere nok ikke tro. I dag når jeg hentet posten, ser jeg en lapp fra posten hvor det står at det har kommet en pakke dit. Jeg fikk ikke tid til å hente den i dag, men stusser litt over hvor det står at den er fra.. Et svensk firma kalt Ingram Micro AB. Noen som kjenner til dette firmaet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg hadde ventet på og høre noe fra amentio, hvis jeg ikke hadde hørt noe så hadde ikke jeg sagt noe eller.

 

Dette kan være straffen deres fordi de aldri klarte og holde en seriøs ETA på den.

 

Så du mener amentio skal straffes for noe de ikke var skyld i?

 

Jeg jobber selv i en mindre dataforretning, og det å fremskaffe en god ETA på e8400 var lettere sagt enn gjort, det endte opp med at vi heller ikke klarte og fremskaffe en ETA som vi kunne opprettholde, siden importørene vi bestiller fra heller ikke klarte og komme med en god ETA.

 

Den som skal "straffes" (for og si det på den måten) er Intel, siden de ikke klarte og sende nok av de cpuene til Europa/Norden

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3

Du har lest denne på amentio siden?

 

"Amentio skal være Norges billigste nettbutikk og vi vil derfor alltid hente varen fra den billigste grossisten for å holde prisene så lave som mulig for våre kunder. Du kan derfor oppleve at ordren blir levert i flere kolli."

 

Står på salgsvilkår under frakt.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ventet på og høre noe fra amentio, hvis jeg ikke hadde hørt noe så hadde ikke jeg sagt noe eller.

 

Dette kan være straffen deres fordi de aldri klarte og holde en seriøs ETA på den.

 

Så du mener amentio skal straffes for noe de ikke var skyld i?

 

Jeg jobber selv i en mindre dataforretning, og det å fremskaffe en god ETA på e8400 var lettere sagt enn gjort, det endte opp med at vi heller ikke klarte og fremskaffe en ETA som vi kunne opprettholde, siden importørene vi bestiller fra heller ikke klarte og komme med en god ETA.

 

Den som skal "straffes" (for og si det på den måten) er Intel, siden de ikke klarte og sende nok av de cpuene til Europa/Norden

 

Synes fremdeles det var utrolig iriterende at de sa ETA 3-6 dager hele tiden. Mener det må være mulig og skrive ETA - Ukjent! Forbaskende iriterende og se at det er 3-6 dager igjen hele tiden.

Lenke til kommentar
Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. :)

 

Jeg ville kontaktet dem. Jeg fikk dobbelt opp av hele PCen min, altså jeg fikk over 10k i PC-deler gratis. Ca. 7-8 måneder etter jeg fikk delene, kom det regning på 10 000 kroner i posten, etter de hadde gått over regnskap og gamle ordrer.

Lenke til kommentar
Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. :)

 

Jeg ville kontaktet dem. Jeg fikk dobbelt opp av hele PCen min, altså jeg fikk over 10k i PC-deler gratis. Ca. 7-8 måneder etter jeg fikk delene, kom det regning på 10 000 kroner i posten, etter de hadde gått over regnskap og gamle ordrer.

 

Betalte du eller leverte tilbake? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...