Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Hei, igjen.

Jeg har fått min nye pc med alle delene, men i dag kommer det en pakkseddel i posten, hvor det står at en pakke fra Amentio har kommet. Jeg går og henter den, trenger ikke å betale noe. Oppi ligger det en 8400, helt samme modellen som den jeg har nå.

Hva gjør jeg? Har ikke fått noe mail eller noe fra Amentio.. Kommer det til å komme en faktura i posten?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig veldig fristende å beholde hvis man ikke får regning, koster jo tross alt noen kroner.

 

Jeg ville nok returnert den. God samvittighet og mulig pluss i boka hos Amentio. Hadde jeg jobba der ville ihvertfall jeg pusha for en eller annen klapp på skuldra hvis en kunde var så ærlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hadde ikkje Amentio eit problem med at dei aldri svarte på mail og telefonsamtalar? Kanskje du ikkje kjeme i kontakt med dei og får ikkje noko anna valg enn å beholda CPU-en?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Dette handler jo om moral. Du har nå en mulighet til teste ut din egen i praksis.

Det ER digg å være ærlig.

Jeg har alltid fått god og rask service fra Amentio, de har lave priser og de har godt utvalg. En glimrende butikk etter min mening.

 

Jeg har vært i slike situasjoner selv, og har seff tenk at "fett, denne selger jeg, og tjener en lapp", men etter å ha tenkt litt på saken, er det en mye bedre følelse å tjene penger selv og levere tilbake ting man urettmessig har fått.

 

 

 

 

e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...