Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at de sender orderen til flere leverandører, og da kan det hende at 2 leverandører sender samme varen til deg.

 

Det kan hende at de ikke oppdager det nå, men de kommer sikkert til å få en regning for den "ekstra" CPUen i fremtiden. Da vil du sikkert høre fra dem.

 

Jeg ville ha levert den tilbake, uansett. Fordi selv om de ikke skulle oppdage det, en ren sammvitghet betyr mye mer enn gratis CPU + GPU ++ .

Lenke til kommentar
Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. :)

 

Jeg ville kontaktet dem. Jeg fikk dobbelt opp av hele PCen min, altså jeg fikk over 10k i PC-deler gratis. Ca. 7-8 måneder etter jeg fikk delene, kom det regning på 10 000 kroner i posten, etter de hadde gått over regnskap og gamle ordrer.

 

Betalte du eller leverte tilbake? :)

 

 

Betalte. Jeg hadde solgt det meste av delene så :) Men gikk ikke i mer enn ca. 2000 i minus, så kunne vært værre. Jeg betalte vel enkelt og greit ca. 2000 kr for å låne delene i den tiden. Jeg fikk i hvertfall kjøre SLI (skjermkortet var det eneste jeg ikke solgte)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Ingram Micro er verdens største distributør/grossist av IT-produkter. Kjøper altså fra produsentene og selger videre til alle forhandlere (butikker, webshops, osv). De har kontor i alle Nordiske land, men sentralt lager i Sverige, og de som da har sendt den direkte til deg på oppfordring fra Amentio (de har nok en avtale om dette).

 

Ville nok som de fleste andre her oppfordre til å levere tilbake prosessoren.

Lenke til kommentar

Tipper det har blitt en dobbelt bestilling her. Ett sett sendt til montering annet sett blir sendt til deg, men dette er KUN synsing fra min side. Hadde sendt mail/ringt Amentio og forhørt meg. Kanskje du er heldig og får billige deler? Bedre å være ærlig med det du får tilsendt enn å stole på at de ikke merker dette.

Endret av Tydeus
Lenke til kommentar

Jaa.. Da har jeg vært nede på posten med den lappen, og hva fikk jeg til svar?

" Denne pakken ble levert ut 2.juni."

Altså, dette var den pakken med cpu-en som jeg allerede har fått.. Sløvt av posten å sende beskjed to ganger, den ene en dag etter jeg hadde mottatt prosessoren.

Lenke til kommentar

Jeg må si som flere andre: Hvorfor vente?

 

Det er mye bedre hvis du f.eks får god rabatt hvis du kjøper fyre ting der senere, enn å måtte betale ca 1300kr(som er dagens pris) for prosessoren om et halvt år eller mer.

 

Jeg vil tro at de kommer til å oppdage det når de går igjennom regnskapet sitt.

Ærlighet varer lengst, også i det lange løp. :innocent:

Lenke til kommentar

Spørs om de kommer til å oppdage hvem som har fått den, selv om de garantert merker at beholdningen mangler. Det er uansett ikke poenget. Poenget er å være ærlig uten å "forvente" å få en belønning for det. Det er ingen annen grunn til å "avvente" enn ren grådighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...