Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Da brukte du i såfall èn time og 13 minutter på det innlegget.

 

Edit: Ikke bare meg som så den, nei.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. :)

 

Jeg bestilte for 1 1/2 år siden et hovedkort fra shg.no. Penger ble aldri trukket (betalte med VISA). Tenkte ikke over det før jeg nå nylig for et par uker siden fikk en purring. :!:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal man gi tilbake noe som ikke tilhører deg. Det var nesten litt flaut å se at folk anbefalte trådstarter å stikke av med noe som han ikke hadde betalt for..

Disse typene sier vel heller ikke i fra om de betaler for lite når de er på Rema og handler.

Lenke til kommentar
Har ringt Amentio. De var takknemlige for at vi sa ifra, og hvis vi betalte frakt og sendte den, skulle de betale tilbake pluss at de skulle sende en liten "overraskelse".

Føles bra å ha ringt! :)

Lurer på hva denne overraskelsen er.. :hmm:

 

Jeg synes du har vært litt treg og har stusset litt for mye, men nå har du gjort det som var riktig, Flink gutt.

Lenke til kommentar
Håper du får en digg ting tilbake, siden du var så utrolig ærlig!

nonstop ftw.

 

Selv hadde jeg nok holdt hode lavt, og plukka den opp av skuffen ett halvår etter, men da er jo jeg av den oppfatning at pengesedler som ligger på gulvet foran kassa i butikken er fritt vilt, selvom det står en sur dame å pakker matvarene lenger frem. Eller som da det tydeligvis var noen som hadde glemt å dra ut pengene av minibanken her om dagen. 600kr rett i lomma. Folk er forskjellig. hirr hirr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...