Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/20/541267.html

 

 

"Jeg vet ikke, bare Gud vet"

 

 

Argh, hvem faen tror han han er? Han kan komme seg til helvete vekk fra klubben min, vi er ikke tjent med sånne selvopptatte klyser. Passer bare ikke inn i en stolt klubb med tradisjoner og lojalitet fra spillerene sin side.

Vel det er i det minste oppmuntrende å se at han ikke tror han selv er gud. Men det kommer vel med tiden tenker jeg :p

Lenke til kommentar
"- Store spillere blir alltid jaktet av store klubber, det er normalt. Jeg har alltid blitt jaktet på, ikke bare i år. Det er ikke rart for meg å se hva som skjer, sier portugiseren."

 

Fy faen for en klyse..

haha, æsj. Støggaste fyren jeg veit om og den første United spilleren noensinne jeg har lagt for hat. Trodde aldri den dagen skulle komme...

 

Håper RD piper han ut i serieåpninga. Da hadde jeg fått gåsehud og felt ei gledeståre. Jeg er egentlig motstander av å bue på egne, men jeg har sluttet å regne Ronaldo som en av oss, så go fore it! I fjor var det en Tottenham supporter som løp ut på banen for å fleske til Lampard, gud så morro om noen hadde gjort det mot Ronaldo...

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/20/541267.html

 

 

"Jeg vet ikke, bare Gud vet"

 

 

Argh, hvem faen tror han han er? Han kan komme seg til helvete vekk fra klubben min, vi er ikke tjent med sånne selvopptatte klyser. Passer bare ikke inn i en stolt klubb med tradisjoner og lojalitet fra spillerene sin side.

Vel det er i det minste oppmuntrende å se at han ikke tror han selv er gud. Men det kommer vel med tiden tenker jeg :p

Som gutta i FK Fotball ville sagt det ; "et grusomt, grusomt menneske". Forøvrig oppsummerer vel t-skjorta i den dagbladet-storyen Ronaldo ganske greit :)
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/24/541643.html

 

Dette her er bare synd. At en saan spiller gaar ut med saane uttalelser er leit og, desverre litt latterlig. For det fOrste: Hva faen har han med den saken A gjOre, han gjOr det bare verre for alle parter. For det andre: Hvem tror at "alle" fotballspillere vil spille for real madrid. Herregud for en latterlig uttalelse. Give me a break from the ronaldo circus plz...

Lenke til kommentar

Det som er latterlig er at han ikke har noe med den saken aa gjOre og spesielt nAr han uttaler seg imot og klubben SAF. Og tror du virkelig at alle fotballspillere vil spille for real madrid? det er en sAnn"vi har hvite, pene drakter og tror vi er best selv om vi egentlig ikke er det" klubb. Jalla klubb kaller jeg det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Faen, hvorfor i huleste blander han seg inn? Dette er en sak mellom Fergie og Ron, ikke han. Man kan like gjerne selge han i samme sleng da evt. men som United har sagt så er Ron United spiller neste sesong.

 

Jeg gleder meg til den dagen noen får stoppet kjeften på Ron, å Tevez er jo ikke engang fast spiller, han er jo på lån.

 

Det holder tydeligvis ikke med at Glazer(Eierene), Gill, SAF sier at han ikke blir solgt denne sommeren.

Hva må til spør jeg da?

Bortsett fra om Ronaldo selv kom å uttalte selv at han blir..

 

Jeg som trodde at etter SAF kom med en offentlig uttalelse "Not for sale" skulle være nok å legge et lokk på denne sagaen, hvertfall fram til årsskifte......

 

Jeg må ærlig si jeg er DRIIIIIT lei denne fram å tilbake vinglingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...