Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Herregud Alastor, du og Raste er så jævlig fanboys at det er latterlig. Inse at han vil bort da. Herregud!

 

Dere avfeier alt som kommer fra meida, som bs jo. Ronaldo har for lengst gjort seg upopulær blant hardcore United fansen, det er kidsa som fortsatt digger han og ingen andre.

 

Du ser jo selv at flere Real supportere i denne tråden ikke engang vi ha dritten og det sier sitt. Og de er langt i fra alene. Jeg tilga han etter VM, men nå er det slutt på kjære mor, uansett hvor god han er.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det blir litt rart når en tror alt som står i pressen er ren løgn. Mens nyheter som sier at Ronaldo blir er selvfølgelig helt sant. Snakker da om poster som kom her under EM. Har sagt det en million ganger før i denne tråden, men kan godt si det igjen. Om alt var løgn og Ronaldo hadde ingen planer om å dra til Real, hvorfor går han ikke bare ut og sier det da? Hadde han gjort det ville han lagt disse spekulasjonene døde en gang for alle. I hvert fall denne sommeren. Bare se på Torres. Hvor mange aviser skriver om at Chelsea gjør klart et 500 mill bud nå?

 

Dette sier meg at enten vil han til Real eller så prøver han å få mer penger og forbedret kontrakt. Og klysete fotballspillere med millioninntekt som roper etter mer penger er det værste jeg vet. Ikke det at jeg likte Ronaldo tidligere heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor diskuteres det egentlig hva Ronaldo vil? Er jo 100% klart at han vil til Madrid.

 

Er ganske enig med The Game. Hvordan i svarte klarer dere å like den idioten? Mindre sympatisk fotballspiller skal du lete lenge for å finne. De eneste Ronaldo fansa som er igjen i verden er sutrete 8-12 åringer som har han som forbilde + raste&alastor... :tease:

Lenke til kommentar
Herregud Alastor, du og Raste er så jævlig fanboys at det er latterlig. Inse at han vil bort da. Herregud!

 

Dere avfeier alt som kommer fra meida, som bs jo. Ronaldo har for lengst gjort seg upopulær blant hardcore United fansen, det er kidsa som fortsatt digger han og ingen andre.

 

Du ser jo selv at flere Real supportere i denne tråden ikke engang vi ha dritten og det sier sitt. Og de er langt i fra alene. Jeg tilga han etter VM, men nå er det slutt på kjære mor, uansett hvor god han er.

Agreed!

 

Videobevis, vel se alle intervju på youtube rett etter EM. Så gå på bbc og let frem oversettelsen som er ordrett. Drømmen er forøvrig ikke om eplekaka til ho mor. Å hvis dere klarer og tolke "Real Madrid" og "den hvite trøya" feil så er det dere som sitter med tvangsforestillinger.

 

Ronaldo vil/ville bort. Ronaldo kan si hva han vil til media i ettertid, jeg kommer aldri aldri aldri til å synge Viva Ronaldo igjen.

Lenke til kommentar
Herregud Alastor, du og Raste er så jævlig fanboys at det er latterlig. Inse at han vil bort da. Herregud!

 

Dere avfeier alt som kommer fra meida, som bs jo. Ronaldo har for lengst gjort seg upopulær blant hardcore United fansen, det er kidsa som fortsatt digger han og ingen andre.

 

Du ser jo selv at flere Real supportere i denne tråden ikke engang vi ha dritten og det sier sitt. Og de er langt i fra alene. Jeg tilga han etter VM, men nå er det slutt på kjære mor, uansett hvor god han er.

Agreed!

 

Videobevis, vel se alle intervju på youtube rett etter EM. Så gå på bbc og let frem oversettelsen som er ordrett. Drømmen er forøvrig ikke om eplekaka til ho mor. Å hvis dere klarer og tolke "Real Madrid" og "den hvite trøya" feil så er det dere som sitter med tvangsforestillinger.

 

Ronaldo vil/ville bort. Ronaldo kan si hva han vil til media i ettertid, jeg kommer aldri aldri aldri til å synge Viva Ronaldo igjen.

Enig med dere begge. Det at han oppfører seg som en klysete humørsyk sutrepave på banen hjelper heller ikke på. Men det i seg selv skulle jeg tolerert når han er så god. Men etter denne våren/sommeren er begeret fullt og vel så det.

Lenke til kommentar

Liker ikke måten Ronaldo lager en negativ sesongoppkjøring for oss : / .

Blir han og spiller dårlig så vil prisen rase, så jeg synes det hadde vært deilig å få han ut !

Vil gjerne se Kaka istedenfor, for en herlig arbeidsmoral den karen har :)

Men viktigst er å få ut Ronaldo.!

Lenke til kommentar
Herregud Alastor, du og Raste er så jævlig fanboys at det er latterlig. Inse at han vil bort da. Herregud!

 

Dere avfeier alt som kommer fra meida, som bs jo. Ronaldo har for lengst gjort seg upopulær blant hardcore United fansen, det er kidsa som fortsatt digger han og ingen andre.

 

Du ser jo selv at flere Real supportere i denne tråden ikke engang vi ha dritten og det sier sitt. Og de er langt i fra alene. Jeg tilga han etter VM, men nå er det slutt på kjære mor, uansett hvor god han er.

Du har vel kanskje lest i hele sommer på The sun og Marca?

 

Til dere som sier at vi tror på alt det som står når Ronaldo vil bli, vær så snill. Dere driter dere loddrett ut. Jeg har ikke trodd på en dritt i hele sommer. Det jeg har sagt er at han blir, og hva gjør han? JO, han blir.

Han har alltid sagt at han vil spille i Spania en dag, det sa han tilogmed med engang når han skrev under for United i 2003. Han har aldri sagt "Selg meg nå, for nå vil jeg til Real".

Hva vet dere hva som er sant eller ikke? Ferguson har sagt at dem ikke har vært løsmunnet, og holdt seg vekk fra pressen. Dem har heller snakket sammen utenfor pressens rekkevidde.

Hva tror du Fergie hadde gjort om dette i sommer hadde vært sant?

La oss se, hva skjedde med Stam, Beckham, Keane og Ruud?

Lenke til kommentar
Herregud Alastor, du og Raste er så jævlig fanboys at det er latterlig. Inse at han vil bort da. Herregud!

 

Dere avfeier alt som kommer fra meida, som bs jo. Ronaldo har for lengst gjort seg upopulær blant hardcore United fansen, det er kidsa som fortsatt digger han og ingen andre.

 

Du ser jo selv at flere Real supportere i denne tråden ikke engang vi ha dritten og det sier sitt. Og de er langt i fra alene. Jeg tilga han etter VM, men nå er det slutt på kjære mor, uansett hvor god han er.

Du har vel kanskje lest i hele sommer på The sun og Marca?

 

Til dere som sier at vi tror på alt det som står når Ronaldo vil bli, vær så snill. Dere driter dere loddrett ut. Jeg har ikke trodd på en dritt i hele sommer. Det jeg har sagt er at han blir, og hva gjør han? JO, han blir.

Han har alltid sagt at han vil spille i Spania en dag, det sa han tilogmed med engang når han skrev under for United i 2003. Han har aldri sagt "Selg meg nå, for nå vil jeg til Real".

Hva vet dere hva som er sant eller ikke? Ferguson har sagt at dem ikke har vært løsmunnet, og holdt seg vekk fra pressen. Dem har heller snakket sammen utenfor pressens rekkevidde.

Hva tror du Fergie hadde gjort om dette i sommer hadde vært sant?

La oss se, hva skjedde med Stam, Beckham, Keane og Ruud?

 

1. Nei, leser ikke The Sun eller Marca. Foretrekker Se og Hør da.

 

2. Er ikke som i ditt eksempel "Selg meg nå, for nå vil jeg til Real" det samme som "Dere vet hvor jeg vil og hva jeg har sagt"?

 

3. Når i 2003 sa Ronaldo at han ville til Real / Spania? Har du en kilde? Tror ikke en spiller signerer en kontrakt forså å si at han vil spille for et annet lag. Da får du som regel fansen mot deg før du har fått dem med deg. Ronaldo var bare et talent den dagen, og jeg tror ikke han hadde villet være så stor i kjeften før han har fått bevist noe på banen, sånn som denne sesongen. Talentet har fått altfor mye selvtillit. Jeg begynte "hatet" mot ham før Real ryktene. Da han sa "Jeg vet jeg er verdens beste, og jeg har ingenting å bevise" begynte jeg å små-hate ham (kritikerne mente han ikke leverte mot topp-lag).

 

4. Vi (flertallet) driter i om han blir eller ikke. Vi bare sier at han er en ulojal klyse og dritt unge, ikke at han blir i United eller ikke. Det er ikke om vi tror han blir eller ikke. Ok? Hvis alt det som står i avisene er bullshit, hvorfor avkrefter han ikke det hele som Torres? Flyver det rykter rundt om at Abramovich FC byr 50£ for Torres? Husker en liten ubetydelig episode der Ronaldo ble anklaget for å bruke mobil på trening. Det var bullshit og han avkreftet det fortere enn svint. Hva med å gjøre det samme nå?

 

EDIT RASTE: Her: http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...doemt_for_loegn

Han saksøkte dem til og med bare for å beskytte ryktet sitt. Hadde han bare gjort det samme for United-fansen...

 

Forresten, har Ronaldo sagt at Manchester United er hjemmet hans? Link?

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Ja, jeg er sta og jeg står på min mening. Det er at han blir, det har jeg vært skråsikker på.

Men jeg liker ikke personligheten hans, han er utrolig PR-kåt og han liker sikkert at han er i avisene hver dag. Dog, han er en utrolig god spiller. Det kan jeg si om Ronaldo :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...