Gå til innhold

AoC: Et spørsmål om Free Month.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Når jeg opprettet kontoen min måtte jeg hvertfall velge å betale for 1, 3 eller 6 måneder.

Så får du 30 dager ekstra etter det. Er vel sånn på de fleste mmorpgs

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Du får beskjed om at 30 dager spilling er aktivert når du taster inn koden på spillet.

Funcom har likevel vært sleipe nok til at du må velge medlemskap og betalingsmetode, med visanummer og alt for å få lov til å registrere.

Alle som ikke vil spille videre må derfor uansett oppgi slik informasjon uansett planene for fremtiden.

Ser ikke hvorfor Funcom trenger Visa nummerene våres før vi faktisk kjøper noe fra de jeg.

Lenke til kommentar
Du får beskjed om at 30 dager spilling er aktivert når du taster inn koden på spillet.

Funcom har likevel vært sleipe nok til at du må velge medlemskap og betalingsmetode, med visanummer og alt for å få lov til å registrere.

Alle som ikke vil spille videre må derfor uansett oppgi slik informasjon uansett planene for fremtiden.

Ser ikke hvorfor Funcom trenger Visa nummerene våres før vi faktisk kjøper noe fra de jeg.

 

Hva hvis jeg velger pay by cash? må jeg kjøpe et game card da? har ikke kort tilgjengelig atm, og har allerede startet på account registreringen..

Lenke til kommentar

Altså, eg har allereie laga konto, ved å velje "pay by cash". Eg har ikkje måtte registrere noko for å lage kontoen.

 

Sånn at no når eg logger meg inn på register.ageofconan.com så kjem det opp:

"Use a key to upgrade your Early Access account to a full account. If you registered before the launch day and did not get into Early Access also choose this option to reactivate your account.

 

Enter you key in the box below, and then choose the Upgrade Subscription option after submitting."

 

Eg var ikkje med i Early Access. Key'en eg skal taste inn der, er koden som står bakpå manualen min? Og så kan eg begynne å spele?

 

Blei litt usikker nå når eg leste denne tråden.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket hadde AoC 18-års aldersgrense, så det kan nok være en lur måte for å prøve å bli kvitt alle fjortisene. For øvrig har samtlige MMORPG'er jeg har prøvd noensinne krevd at jeg oppretter en betalingsplan når jeg registerer kontoen, men den første måneden er bestandig gratis med mindre noe annet er oppført. (7 dager, to uker osv). Har ikke prøvd AoC ennå. men det er vel ingenting i veien for å registrere en konto, opprette en betalingsplan og si opp kontoen før den første (gratis) måneden går ut om man ikke liker det man ser? Som eksempel spilte jeg Tabula Rasa i ganske nøyaktig noen få timer før jeg ikke gadd mer da det var så gjennomført dårlig (men enda bedre en Lineage 2), men jeg betale ingenting utover gratismåneden.

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket hadde AoC 18-års aldersgrense, så det kan nok være en lur måte for å prøve å bli kvitt alle fjortisene.

 

 

WoW har akkurat samme system, du ser fremdeles fjortiser springende rundt overalt. Om det er 18 års grense eller ikke stopper ingen.

Lenke til kommentar

Vet fjortiser slipper til og "18-års aldersgrense" bare er et sleipt reklametriks for å få oppmerksomhet, men de kunne kanskje ha prøvd litt hardere med å opprettholde den aldersgrensen om de vil jeg skal ta dem seriøst. Du har ikke gamercard til et spill som krever en så høy aldersgrense om du vil holde fjortiser unna. Vil du spille det får du bruke bankkort som alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...