Gå til innhold

Bestille t-skjorte med trykk


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer å bestille meg en t-skjorte med trykk.

Jeg har sett på spreadshirt.no, men jeg leser at jeg må betale i dyre dommer for toll og moms, siden varen blir sendt fra Tyskland.

Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg om hvordan det egentlig er, og om noen har erfaringer med siden.

Ellers setter jeg pris på om noen har noen andre sider der jeg kan designe t-skjorter, de burde forøvrig være norsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg vurderer å bestille meg en t-skjorte med trykk.

Jeg har sett på spreadshirt.no, men jeg leser at jeg må betale i dyre dommer for toll og moms, siden varen blir sendt fra Tyskland.

Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg om hvordan det egentlig er, og om noen har erfaringer med siden.

Ellers setter jeg pris på om noen har noen andre sider der jeg kan designe t-skjorter, de burde forøvrig være norsk.

 

Jepp jeg har en side. Husker ikke adressen akkurat nå. men skal lete den opp-

Endret av MrGn0Mefunc1030FAN
Lenke til kommentar
Joda, men jeg er redd resultatet vil bli veldig dårlig...

Så litt på sidene, og jeg syntes t-skjorta.no så ut som et bra alternativ, får vel se mer på det i morgen. Har du noen erfaring med dem? Er det tull med toll og sånt som hos spreadshirt?

Trenger kun å betale moms og en eventuell toll hvis varen har en verdi på over 200 kroner (uten frakt). Dette er da kun hvis varene blir bestilt fra utlandet, men dette vet du sikkert.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Joda, men jeg er redd resultatet vil bli veldig dårlig...

Så litt på sidene, og jeg syntes t-skjorta.no så ut som et bra alternativ, får vel se mer på det i morgen. Har du noen erfaring med dem? Er det tull med toll og sånt som hos spreadshirt?

 

 

Jeg har dessverre ingen erfaringer med noen slike sider. Men det er nok som knewtfan sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...