Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom satte opp igjen prisene på ADSL!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette begynner å se mørkt ut for Bluecom. Kan det være at dei roter så mykje med web-sidene sine? :roll:

 

De har sendt ut prislister med de nye prisene så derfor er nok prisen på siden en feil.

 

Selv så har jeg fått prisene bekreftet pr mail, sett det selv på web-sidene ( så lenge det varte)... Så de kan jo ikke akuratt bare "ombestemme" seg... :-?

Lenke til kommentar
Hei

 

Det ble ved en feil lagt ut uriktige priser på vår nettside.

 

Vi setter igang en kampanje om noen få dager, som vil bli veldig gunstig

for nye kunder. Det vil komme informasjon om dette om ikke lenge.

Nåja.. jeg ble lovt at mitt eksisterende abonnement også ville synke i pris. Gjett hvem som skal diskutere om det ikke skjer! :smile:

Lenke til kommentar
Nåja.. jeg ble lovt at mitt eksisterende abonnement også ville synke i pris. Gjett hvem som skal diskutere om det ikke skjer! :smile:

 

Det har eg og høyrt snakk om. Håper dei ikkje finn på noko tull no! (som eks. gb-begrensing!) :roll:

 

-Green-

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hva hadde de satt prisene ned til før det gikk tilbake da??

Det står i nyhetene dems om at mange telecom selskap tar betalt for tiden man bruker online og at mange utenlandske selskap har satt opp prisene på bredbånd i det siste fordi de ikke har god nook inntjening.

De sier også at prisene hos NGT har gått opp eller kommer til å gå opp.

Tyder dette på at de kommer til å øke prisene?? TELE2 har jo nettopp senket prisene kraftig, trodde de andre skulle følge dem...

 

Varsler prisoppgang

NextGenTel har allerede varslet prisoppgang, og i våre naboland har det allerede skjedd en prisjustering. Telekomselskapene har slitt med inntjening de siste årene, så en prisjustering er ikke unaturlig. Ved å legge seg på et moderat prisnivå, har BlueCom sikret seg fornuftig inntjening. Vårt selskapet har likevel ingen planer om å sette opp prisen med det første, sier Hellebust.

Lenke til kommentar
Hva hadde de satt prisene ned til før det gikk tilbake da??

Det står i nyhetene dems om at mange telecom selskap tar betalt for tiden man bruker online og at mange utenlandske selskap har satt opp prisene på bredbånd i det siste fordi de ikke har god nook inntjening.

De sier også at prisene hos NGT har gått opp eller kommer til å gå opp.

Tyder dette på at de kommer til å øke prisene?? TELE2 har jo nettopp senket prisene kraftig, trodde de andre skulle følge dem...

 

Den artikkelen har stått i månedsvis. Du skjønner, det skjer ENORMT lite på web-sidene til bluecom, men det synest eg er greit så lenge dei leverer det dei skal. Det gjer dei ivertfall med meg, og dersom dei nye prisane som dei fyrst la ut blir ein realitet, så blir eg endå meir nøgd kunde. (Forutsatt at dei gjeld alle kunder).

 

Deler av dei nye prisane var:

 

400/128 379, -

720/128 419, -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...