Gå til innhold

Åssen går det med Alan Wake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke til PlayStation 3, kun til Xbox 360 og PC. Når det kommer til lanseringsdato så står det fremdeles på "TBA", men utviklerene har et par ganger uttalt at det mest sannsynligvis kommer innen 2008. Her er det forresten vel å merke at Remedy har bestemt seg for å lansere spillet når det er ferdig, uten å ha en bestemt deadline -- så det kan egentlig ta en stund.

 

edit: ellers vil jeg foreslå å google alan wake om du vil vite mer om det.

Endret av Leks
Lenke til kommentar

Det er bekreftet på det offisielle Alan Wake forumet at spillet fremdeles er under utvikling, og ikke død. Det har aldri vært satt en dato for når dette spillet blir å komme, men det ble i 2007 sagt at det ikke blir å komme før i 2008. Noe mer vet vi ikke. Tror Remedy kommer til å satse mer på markedsføringen rundt spillet nærmere utgivelse.

 

Edit: Og ja, det stemmer at spillet kun kommer til Xbox 360 og PC (Vista ekslusivt).

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til hvorfor Alan Wake er Vista-eksklusivt, eller er det som med Halo 2 og det arcade spillet? Halo 2 var allerede gammelt da det kom, og verken det eller det arcadespillet hadde noen som helst funksjoner som krevde at vi har Vista installert. Selv har jeg Vista på både den stasjonære og bærbare PCen, så det er ikke et problem for meg. Jeg bare undrer. Vista kan gjøre spill bedre med DX10 og alt det der, men jeg synes avgjort at spill bør ha en grunn til være eksklusive til en Windows versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...