Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malakoff Rockfestival er nå til helga. Pleier å være flott stemning der, og jeg skal selvsagt i år også! :)

 

http://malakoff.no

 

Eg òg!

 

For ein lineup i år. Trur det blir meget bra, er første året eg endelig har fått til å kunne reise! Har veldig mange venar som skal også. ! (:

 

Sidan du ikkje har skrevet kva artistar som skal vere i år, så kan jo eg gjere det;

 

BIG BANG

BOB HUND(s)

ENSLAVED

JOHN OLAV NILSEN & GJENGEN

SIVERT HØYEM

TIMBUKTU & DAMN!(s)

THOMAS DYBDAHL

Johnossi(s)

Skambankt

Djerv

Egil Olsen

Tellusalie

The Cumshots

Navigators

The Pink Robots

Lucy Swann

Jack Dalton

Jaga Jazzist

Shining

Purified in Blood

Howl

The Blacksheeps

Susanne Sundfør

Svelekameratane

UKM-artista

 

--

 

Personelig ser eg mest fram til Thomas Dybhdal, Jaga Jazzist, Susanne Sundfør og Big Bang i den rekkefølgen. Enslaved er jo også brukbare.. Trur det blir spennande å høyre artistene eg knapt har høyrt om før også.

 

Fleire som skal?

Lenke til kommentar

Ganske A4-festivalplakat det der.

 

Det spørst jo HEILT auget som ser det.

 

En festival kan vel aldri heilt tilfredstille alles musikksmak. For noken så er det kanskje sånn A4, men for andre kan det vere heilt topppers. Spesielt viss ein plutselig får kjempemange av favorittartistane sine på samme plakat :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hm.. Jeg skrev ferdig mesteparten av guiden i går. La ikke merke til at det var laget en ny.

Men nå er denne guiden ferdig oppdatert. Ser ingen grunn til å lage en ny tråd da denne nå er ferdig :)

 

Jeg skal forøvrig på Hurricane i år da programmet deres er bra samt øla er skitbillig! 80 kr for 5 liter øl, jatakk :thumbup:

Lenke til kommentar

Hm.. Jeg skrev ferdig mesteparten av guiden i går. La ikke merke til at det var laget en ny.

Men nå er denne guiden ferdig oppdatert. Ser ingen grunn til å lage en ny tråd da denne nå er ferdig :)

 

Jeg skal forøvrig på Hurricane i år da programmet deres er bra samt øla er skitbillig! 80 kr for 5 liter øl, jatakk :thumbup:

 

Ikke for å virke som en drittsekk her, bra med jobben du gjorde i fjor. Men, du var altså vekke såpass lenge, og flere ønsker seg en ny tråd, så jeg laget en ny guide, som du tydeligvis velger å overse. Det var faktisk grunn til å lage en ny tråd. Eneste jeg kunne tatt selvkritikk på var at jeg ikke sendte deg en PM i tillegg til å skrive i tråden at jeg skrev en ny fordi du var vekke så lenge. (Folk etterspurte en ny tråd for måneder siden) Du sier du ikke ser noen grunn til å lage en ny tråd, hadde sikkert stemt det om ikke den nye allerede var godt på vei skrevet.

 

Jeg synes det ikke virker helt ærlig når det står i posten din "at du ikke la merke til", feks svarte jeg på posten at den andre ble skrevet 7 minutter etter ditt innlegg. Jeg kan selvfølgelig ikke bevise det men for meg ser det ut som du bevisst har ignorert den fram til du fikk skrevet litt på din i løpet av i går. Dårlig stil spør du meg, nå kan det hende alt jeg har skrevet går i dass, hyggelig.

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hva med å samarbeide? Tro meg, jeg har skrevet festivalguide selv en gang i tiden, og det er jammen mer enn nok å holde oversikt over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...