Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt der er fra i fjor. Husker å ha lest anmeldelser både fra Klaxons og Echo & The Bunnymen etter at jeg kom hjem fra Roskilde i fjor.

 

EDIT: Så det litt fort. Ahh Missy Elliot, Danko Jones og Kent er bra bookinger.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Norwegian Wood satser kanskje litt for mye på gamlisene i år. Har alltid vært en eller to dager for gamle kara som Lou Reed, Counting Crows og Neil Young.

 

Men i tilegg så nekter Mark Knophler andre artister å spille før han, så siste dagen på NW blir nok Mark Knophler ONLY-night.

 

Likte artistene dem har booka. Van Morrison, Jackson Browne og Mark Knophler er alle gode artister men litt for like nesten. Mastadon er et greit metalband, men Raga Rockers før er litt surrealt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Virka som en glipp at man kunne se headlinere den ene dagen, for dagen etter var siden stengt. Kanskje de har booka de, men ikke vil røpe ennå :p

 

Men hva tror folk om torsdagen. Tre djs booka til Vulkan scenen, kan vi da få se noen enda større electro acts på hovedscenen?. Jeg krysser fingra for det. Justice for to år siden og 2manydjs i fjor blir vanskelig å overgå dog.

Lenke til kommentar

Hehe, blir vel litt amatørisk å holde tilbake når de først har røpet dem. Fordi de sto jo sammen med Danko Jones og Joddski sist. Og er det ikke Oslo Live som trenger pengene så virkelig mye? Kanskje ikke like mye som Hove og Quarten gjorde, men i nærheten. Hvorfor vil de holde tilbake headlinere alikevel da? Folk bestemmer seg for det meste rundt denne tiden av året på grunn penger.

 

Justice-konserten er nok per dags dato min favorittkonsert av de jeg har vært på i Norge. Tror jeg skal dra en dag på Oslo Live etter Roskilde hvis penga rekker til. Veldig gira på Danko Jones hvis en annen bra artist kommer samme dag.

Lenke til kommentar

Hey tenkte jeg skulle på Roskile, men vet svært lite om ting rundt der.

Hva bruker man penger på, hva burde man bruke ikke bruke penger på?

Hvor mye penger sånn ca trenger man?

har også hørt noen rykter om at det koster å bruke dusjene, stemmer dette?

Hvor mye koster øl der? :tease:

Lenke til kommentar

Dusj er gratis :)

 

Pengene bruker du selvsagt på øl og mat. 130 kr for ett brett med carlsberg (vet ikke om de selger enkeltøl på festivalen men det er isåfall latterlig billig). Eller så kan du gjøre som jeg pleier, dra innom tyskland først og kjøpe med noen paller/tønner med god øl. :thumbup:

 

Jeg regner med å bruke rundt 3000-4000 inkl. festivalbilletten. Men da har jeg medregnet en god del øl og grønne busker fra nedreland.

 

 

PS: Jeg lover å oppdatere guiden snarest! Har ikke hatt ork til å kode om alt rotet etter det nye forumet kom :thumbdown:

 

Endret av ostehøvel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, men tenkte på Torsdagen. Var super fornøyd med Breakbot og A-trak. Så forventet en annen stor Dj act til hovedscenen, enn Scissor Sisters. men for all del, det skal jo en act til på hovedscenen torsdag, og SS er sikkert bra live det og.

Lenke til kommentar

Extrema Outdoor Norway - 26 Juni 2010 @ Kalvøya

 

Booka Shade live (DE)

Ferry Corsten (NL),

Audio Bullys dj set (UK)

Tiefschwarz (DE),

Mauro Picotto (IT)

John Dahlbäck (SWE)

Carl Craig (US)

 

Josh Wink (US)

Dennis Ferrer (US)

Danny Howells (UK)

Wally Lopez (ES)

Dr. Lektroluv (BE)

Ida Engberg (SWE)

Marco Bailey (BE)

DJ T. (DE)

Minilogue (SWE)S

tyle of Eye (SWE)

SIS (DE)

Damian Lazarus (US)

Joost van Bellen (NL)

Nils Noa (NO)

Heidi (DE)

g-HA & Olanskii (NO)

Strangefruit & Olle Abstract (NO)

DiskJokke & Vinny Villbass (NO)

Tobii * LIVE (NO)

Christian Sol (NO)

DJ Friendly (NO)

Claude Footloose (NO)

Cave (NO)

JE Haugfos (NO)

Sam o Neall (NL)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...