Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dem om at ryktene er feil ? Trailersangen er jo 100% laget av Alcorus note etter note. Alcorus - Shine.

 

Den sangen dem har gitt ut var en dårlig mixa en :( Er ikke som den i traileren, da er orginale sangen mye bedre syns jeg av Alcorus.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

La merke til dette på jobb idag og må si jeg er veldig spent. Jeg har alltid foretrukket førstepersons spill med så minimal HUD som mulig for maks innlevelse og dette ser rett og slett konge ut.

 

Jeg fikk adrenalinrush og kribling i magen av Crackdown når jeg hoppet fra hus til hus, og det var jo i tredjeperson med mye mer tegnefilm-aktig grafikk. Mirror's Edge må jo være direkte helsefarlig i den forstand. :)

 

Håper egentlig de legger ved noen cheats som lar deg få noe tilsvarende superkrefter (høyere hopping og slikt). Tror at det vil være helt knall å bare løpe rundt med superkrefter etter at man har fullført spillet. Uansett tror jeg det må være sinnsykt kult å bare løpe rundt dersom innlevelsen blir slik traileren viser.

 

Jeg kjenner allerede at den sadistiske siden i meg vil sende "Faith" utenfor kanten på en skyskraper med en gang jeg får henda i spillet bare for å se hva som skjer. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Gleder meg utrolig mye til dette spillet kommer, musikken i traileren er jo nydelig.

 

Anbefaler dere alle å se Trailer Analysis

 

HER!

 

Lagde en wallpaper jeg :)

 

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Huff, kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til dette spillet. Utifra traileren til Comprade fikk jeg lyst på det enda mer.

(Eneste jeg stusset på var vannteksturene når hun skled igjennom)

Lenke til kommentar

En ting jeg har merket meg med spillet her som nesten er litt make or break for min del.

 

Jeg håper man kan skru av det at ting blir highlightet rødt. For min del ser det ut som det som kan være mest underholdene med dette spillet er å finne den riktige veien i god gammel platform stil. Dersom den riktige veien lyser rødt så blir jeg litt skuffet. :p

 

Edit: En annen ting jeg la merke til i den siste videoen er at han slipper pistolen hver gang han skal hoppe eller gjøre noe. Dersom man ikke kan stappe en pistol i buksa når man skal hoppe og ta den frem igjen etterpå så fjerner det litt av innlevelsen og realismen for min del.

 

Edit2: Det så også ekstremt scriptet ut. Freedom plix. :) Tok ut Crackdown i går etter å ha sett Mirrors Edge og Mirror's Edge skal gjøre mye riktig for å bli bedre enn Crackdown for min del. :)

 

Er vel bare å vente og håpe.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...