Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Liker veldig godt alle fargene, er sykt lei av alle de brune korridor spilla.

 

Som jeg skulle sagt det selv, er lei av disse "Kjemp i mørket and crush the darkness".

 

Sangen kunne ikke passet bedre til spillet, sangen heter jo "Shine", og såvidt jeg har sett så kommer dette spillet til å lyse opp "gamer bula" mi i en god stund.

Lenke til kommentar
Liker veldig godt alle fargene, er sykt lei av alle de brune korridor spilla.

 

Som jeg skulle sagt det selv, er lei av disse "Kjemp i mørket and crush the darkness".

 

Sangen kunne ikke passet bedre til spillet, sangen heter jo "Shine", og såvidt jeg har sett så kommer dette spillet til å lyse opp "gamer bula" mi i en god stund.

 

mirrors_edge_20.jpg

VideoGamer.com: During the demo we saw that there will be interior sections as well as sections on the roof. What will be the percentage split?

 

OO: It's probably 50-50. Let's put it as interiors and exteriors. So exteriors could be on the ground or on the rooftops. Then interiors can be underground or in buildings, subways. So it's probably a 50-50 split.

Mirror's Edge Interview for PS3 - Videogamer.com

 

Ser ut til at bare halvparten av spillet blir så lyst som dere har håpet på. :no:

Lenke til kommentar
Liker veldig godt alle fargene, er sykt lei av alle de brune korridor spilla.

 

Som jeg skulle sagt det selv, er lei av disse "Kjemp i mørket and crush the darkness".

 

Sangen kunne ikke passet bedre til spillet, sangen heter jo "Shine", og såvidt jeg har sett så kommer dette spillet til å lyse opp "gamer bula" mi i en god stund.

 

mirrors_edge_20.jpg

VideoGamer.com: During the demo we saw that there will be interior sections as well as sections on the roof. What will be the percentage split?

 

OO: It's probably 50-50. Let's put it as interiors and exteriors. So exteriors could be on the ground or on the rooftops. Then interiors can be underground or in buildings, subways. So it's probably a 50-50 split.

Mirror's Edge Interview for PS3 - Videogamer.com

 

Ser ut til at bare halvparten av spillet blir så lyst som dere har håpet på. :no:

Herlig! Da får vi sikkert noen deilige kontraster og fargeskifter!

Lenke til kommentar

Nei, men ser for meg at opplevelsen blir like blandet som med Crysis. Den ene halvparten, hvor man kjemper mot koreanerne er topp, mens den andre halvparten hvor friheten blir mindre og aliens blir din nye hovedfiende suger grenseløst og ødelegger nesten hele spillet. :hrm:

 

Men nå er jeg bare pessimistisk, kan godt hende at innendørssekvensene blir like bra, om ikke bedre. :woot:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Nei, men ser for meg at opplevelsen blir like blandet som med Crysis. Den ene halvparten, hvor man kjemper mot koreanerne er topp, mens den andre halvparten hvor friheten blir mindre og aliens blir din nye hovedfiende suger grenseløst og ødelegger nesten hele spillet. :hrm:

 

Men nå er jeg bare pessimistisk, kan godt hende at innendørssekvensene blir like bra, om ikke bedre. :woot:

 

Hehe ja det er sant, men jeg får gi EA en til sjangse og la de prøve å overbevise meg med at de kan gjøre noe godt ut av det dårlige ryktet de har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Vell, det er EA DICE som lager spillet

 

KILDE

 

har folk ennå okke skjønt hva EA, Ubisoft eller Activision holder på med?

de lager ikke spill, de bare eier en hel haug med spillutviklere.

noen ganger bare gir de det ut også.

så EA har egentlig ingen ting med Mirrors Edge å gjøre.

 

DICE har også laget alle Battlefield spillene.

 

f.eks nye spillet til ID "Rage" blir gitt ut av EA så blir det automatisk ræva?

grow up!, veit det er inn og hate de store selskapene for tiden, men uten dem hadde ikke du hatt noen spill å spille.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg vet at EA, Ubisoft og Activison er utgivere og distributører av data- og videospill

 

Nå har ikke jeg sagt at EA er ræva fordi de gir ut spill, men noen av spillene dems som de utvikler sammen med andre spillselskap er brutalt dårlige, derfor setter jeg de hos meg i ett "dårlig rykte".

 

Og denne SecuROM-skandalen som herjer forumet her så er jeg også skeptisk til at EA gir ut spillet med tanke på software problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er derfor du må bruke hodet og skjønne hvilke utviklere som lager et spill, for EA og alle de andre gir ut veldig mange bra spill.

og DICE er uhyre flink til å lage spill, så da skjønner du at EA ikke kan ødelegge Mirrors Edge, siden det er ingen av de interne uvklerne som lager det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234789
Men har det ikke noe med at enkelte publishere står over utviklerne med pisken og deadliner og dermed sørger for et dårligere produkt ?

 

det er som oftest fra små firmaer eller interne firma til EA,

hvis man har vært med en stund i spill verden lærer man seg til og skjønne hvilke utviklere som kan sakene sine.

de fleste spill som er bra idag har total makt over spillene sine, EA bare gir de ut.

EA lager mange dritt spill som har en latterlig deadline,

disse spillene er som oftest ikke AAA tittler, ikke AA engang.

 

men EA har blitt mye bedre de siste årene som er positivt.

blir spennende å se film prosjektet til EA, kan bli mange bra film ideer ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...