Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takket være umoralske mødre og fedre med fri denne 1. mai uken, eller de trygdede samt arbeidsledige foreldre som kjøper spill med 18 års aldersgrense til de umyndige barna sine så fikk altså ikke jeg lovlydig kjøpt en kopi av GTA IV i dag selv om jeg tok 2 timer avspassering fra jobb.

 

Samt for ikke å glemme de umoralske som skulker skole og jobb.

 

You bastards *flirer*

Lenke til kommentar
Takket være umoralske mødre og fedre med fri denne 1. mai uken, eller de trygdede samt arbeidsledige foreldre som kjøper spill med 18 års aldersgrense til de umyndige barna sine så fikk altså ikke jeg lovlydig kjøpt en kopi av GTA IV i dag selv om jeg tok 2 timer avspassering fra jobb.

 

Samt for ikke å glemme de umoralske som skulker skole og jobb.

 

You bastards *flirer*

 

Gikk forbi elkjøp på vei til jobben og skal vedde på at 90% av de som sto der ikke har jobb ... var sikkert innom trygdekontoret og hentet penger til spillet tidligere på dagen :p

 

Edit: skriveleif

Endret av shaker
Lenke til kommentar
Gikk forbi elkjøp på vei til jobben og skal vedde på at 90% av de som sto der ikke har jobb ... var sikkert innom trygdekontorer og hentet penger til spiller tidligere på dagen :p
Med desto større glede betaler jeg 40% inntektsskatt hver måned *host* ;) Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Var på elkjøp på lørenskog, der sa no gutter med microsoft t-skjorte på seg til de ansatte at de skulle si at PS3 spillet var utsolgt hvis noen spurte etter dette, og heller få de over på PS3 pakken til 3999 med GTA4... selvfølgelig er det jo igjenn masse spill til xbox360, men hvem gidder og kjøpe det da :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...