Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hype betyr at det blir rost opp i skyene og alle kommer i en transe "åh gud så bra" og at dette sprer seg som ild i tørt gress. Uten at det behøver være så bra. Spillet hadde mange irriterende mangler og irritasjonsmomenter som andre også har nevnt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg bestilte ps3 bundle fra Lefdal torsdag forrige uke. Ringte på lørdag for å etterlyse ordrebekreftelse og sporingsnummer, dette hadde de da ikke tilgjengelig, men maskinen hadde blitt sendt på freadgen.

Da jeg i går ringte nok en gang for å høre om de hadde fått noe sporingsnummer til meg fikk jeg beskjeden: "Nei, den ligger fortsatt til behandling og har ikke blitt sendt. Og vi er dessverre tomt på lageret."

Dette til tross for at kkundebehandleren jeg bestite fra sa at det var to på lager da jeg kjøpte min. Kjøpsbeløpet ble også trukket fra min konto.

Snakker om nedtur :\... Men det hører med til historien at de klarte å finne en ps3 bundle i en butikk som de skulle sende til meg "så snart vi har tid".. Jeg kunne hatt den i posten i går eller i dag jeg. Siste gang jeg bestiller fra Lefdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...