Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
360, finnes overalt!!!!!!

 

 

jaha. i oslo? vært overalt jeg. finner det ingen steder

 

Spaserte innom spaceworld (den som er like ved Oslo city) idag ca kl 17:30, og de hadde flere eksemplarer av GTA 4 for xbox. Fatter ikke att folk har problemer med å finne xbox versjon, jeg dumper over dem nesten hver dag på jakt etter PS3 versjon som jeg ikke finner.

 

Gamestop på tveite (hvis du bor i nærheten/gidder å dra dit) hadde 15+ eksemplarer for noen timer siden, litt dyrt tho.. 650, men totalt hvert prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tiden går så jevla treigt.. mister nesten lysten på spillet vett selvom jeg veit at det er skitbra...... jaja:/

 

får det jo aldri... klarer ikke å vente mer snart as

 

Føler litt det samme. Jo lengre tid det tar jo mindre lyst får jeg på spillet. Nå kommer jeg nok til å kjøpe det, men tror dem mister spillere som satt på gjerdet i utgangspunktet. Den umiddelbare kjøpelysten svinner fort.

Lenke til kommentar
tiden går så jevla treigt.. mister nesten lysten på spillet vett selvom jeg veit at det er skitbra...... jaja:/

 

får det jo aldri... klarer ikke å vente mer snart as

 

Føler litt det samme. Jo lengre tid det tar jo mindre lyst får jeg på spillet. Nå kommer jeg nok til å kjøpe det, men tror dem mister spillere som satt på gjerdet i utgangspunktet. Den umiddelbare kjøpelysten svinner fort.

 

Enig. Jeg har mista helt trua på at jeg noen gang kommer til å kunne få spilt det i det hele tatt. Hver dag jeg ringer sier de bare "kanskje i morgen". Blir bare deppa og får ikke lyst til å spille i det hele tatt.

 

edit: Ringte nå Spaceworld for 45682933526. gang. De sier at de ble fortalt at de skulle få inn i dag, men får mest sannsynlig inn i morgen.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Var inne på Lefdal sine hjemmesider for noen dager siden for å se etter ps3 bundelen med gta. Da var de utsolgt. Men da jeg sjekket igjen på jobben i dag tidlig så hadde de fått på lager. Jeg kasta meg over telefonen for å bestille, men fikk beskjed av en sur dame i andre enden at det var feil og de ville få inn i neste uke (buuuu). Skuffa som jeg var la jeg på uten å tenke at jeg kunne like gjerne bestille nå så ble det sendt så snart det var inne.

Jeg ringte tilbake og traff på en litt mer blid herremann i andre enden som fortalte meg at de hadde to igjen (hurra). Jeg bestilte med ett bredt glis om munnen, og nå 12 timer etter den samtalen har jeg fortsatt ikke mottatt hverken ordrebekreftelse eller sendingsbekreftelse. Så nå er jeg litt smånervøs :\

Har noen erfaringer med å bestille på nett fra Lefdal? Er dette da normalt, med treg levering på ordrebekreftelsen?

Lenke til kommentar
tiden går så jevla treigt.. mister nesten lysten på spillet vett selvom jeg veit at det er skitbra...... jaja:/

 

får det jo aldri... klarer ikke å vente mer snart as

 

Føler litt det samme. Jo lengre tid det tar jo mindre lyst får jeg på spillet. Nå kommer jeg nok til å kjøpe det, men tror dem mister spillere som satt på gjerdet i utgangspunktet. Den umiddelbare kjøpelysten svinner fort.

 

Enig. Jeg har mista helt trua på at jeg noen gang kommer til å kunne få spilt det i det hele tatt. Hver dag jeg ringer sier de bare "kanskje i morgen". Blir bare deppa og får ikke lyst til å spille i det hele tatt.

 

edit: Ringte nå Spaceworld for 45682933526. gang. De sier at de ble fortalt at de skulle få inn i dag, men får mest sannsynlig inn i morgen.

 

snakket med de på metro, han sa at de fikk inn i morgen(de som de hadde fått inn i dag forsvant med en gang), og at jeg ikke fikk det før neste uke...

Lenke til kommentar

HVA FAEN ER DET DE DRIVER MED DER BORTe!!!!

Jeg har faen meg ikke blitt ringt av de, har ringt de HVER dag og spurt og de sier de skal ringe meg med en gang de får inn....

Vel for dra opp dit imorra da.

Seriøst idiotisk...

Endret av RichBill
Lenke til kommentar

jepp de hadde nret og alt. har faktisk betalt for hele spillet og alt.

Men det står på brutten sitt da....... KAN jo hende at han har blitt ringt.. men tviler noe sterkt.. men som du sa, de får det inn imorra?

Så det er liksom bare å stikke bort dit rundt 5 tiden elns da?

Lenke til kommentar
Dere må ikke gå rundt og være forbanna i dagesvis på et spill. Er ikke bra for blodtrykket har jeg hørt.

 

Ja, fysj. Skulle ønske jeg kunne bestemme når jeg skulle være lykkelig, når jeg skulle være dritsur osv. Alt hadde vært mye lettere da. Får nøye med Drake's Fortune mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Var inne på Lefdal sine hjemmesider for noen dager siden for å se etter ps3 bundelen med gta. Da var de utsolgt. Men da jeg sjekket igjen på jobben i dag tidlig så hadde de fått på lager. Jeg kasta meg over telefonen for å bestille, men fikk beskjed av en sur dame i andre enden at det var feil og de ville få inn i neste uke (buuuu). Skuffa som jeg var la jeg på uten å tenke at jeg kunne like gjerne bestille nå så ble det sendt så snart det var inne.

Jeg ringte tilbake og traff på en litt mer blid herremann i andre enden som fortalte meg at de hadde to igjen (hurra). Jeg bestilte med ett bredt glis om munnen, og nå 12 timer etter den samtalen har jeg fortsatt ikke mottatt hverken ordrebekreftelse eller sendingsbekreftelse. Så nå er jeg litt smånervøs :\

Har noen erfaringer med å bestille på nett fra Lefdal? Er dette da normalt, med treg levering på ordrebekreftelsen?

Sjekk spam innboksen din.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Sjekk spam innboksen din.

Den sjekka jeg ett halvt sekund etter at jeg la merke til at innboksen var tom.

Ringte dit i dag, fikk ikke noe svar på hvorfor hverken ordrebekreftelse eller sendingsbekreftelse ikke var kommet. Men jeg fikk vite at pakken ble sendt som brev i går og burde ligge å vente på meg i morgen eller tirsdag (woho).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...