Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vis det hjelper noe, så har jeg ringt jeg spaceworld på metro senteret idag hvertfall, han var rimelig sikker på at de fikk det inn idag, men skal ikke love noe... ville ikke blitt overrasket vis det var feil liksom.

Men jeg har også forhåndsbestilt der da, så blir vel vanskelig for dere som ikke har det der kanskje.

 

Men skal jo også sies at det blir jo ikke bare levert til den butikken!

Så ville prøvd å ringt rundt idag vis jeg var dere, for det kan godt hende at mange butikker har fått det inn.

Men som sagt, er jo ikke sikkert, men er en rimelig stor sjangse hvertfall da, er jo bedre enn ikke noe i det hele tatt :)

Endret av RichBill
Lenke til kommentar

Det som er at selv om butikken har masse kopier, kan alle være reservert til forhåndsbetalte.

Den fikk jeg i trynet når jeg gikk på ebgames på releasedagen. Sto ei hel hylle med GTA4-cover, kom bort i kassa så sa han alle var utsolgt til forhåndsbestillinger. Men DI er vel ikke stedet folk flest ser etter dataspill, så de har vel noen igjen, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Mwahahah sånn er det når dere ikke stiller opp på releasedagen. Måtte lete litt men fant på spaceworld i drammen den dagen.

 

Eller at man ikke kjøpte ps3 før på mandag da det var knalltilbud på Elkjøp. Jeg kjøpte den faktisk for å kunne spille GTA IV, men det er tydeligvis umulig å få tak i :roll:

Lenke til kommentar
360, finnes overalt!!!!!!

 

 

jaha. i oslo? vært overalt jeg. finner det ingen steder

 

Spaserte innom spaceworld (den som er like ved Oslo city) idag ca kl 17:30, og de hadde flere eksemplarer av GTA 4 for xbox. Fatter ikke att folk har problemer med å finne xbox versjon, jeg dumper over dem nesten hver dag på jakt etter PS3 versjon som jeg ikke finner.

Lenke til kommentar

Til dere som ikke finner til 360, så har gamezone.no mange på lager, og de har jo kjapp levering.

 

Jeg fikk forresten sikret meg et eksemplar fra Gamezone i går kveld. Så plutselig at de hadde et par på lager, og da slo jeg til, så det er nok i posten i morgen. Nå har jeg et eksemplar fra vgp.ca på vei også, men jeg orket ikke vente til tidlig i neste uke på det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...