Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spaceworld og Elkjøp sa de skulle få det inn i dag, men de har ingenting i dag. Nå ringte jeg 8 forskjellige butikker og alle sier kanskje onsdag, eller kanskje torsdag.

 

 

 

Forhåndsbestilte på den 29 faktisk, når jeg fant ut at det var utsolgt overalt..

De sa det skulle ta 3-4 dager, og nå er det mandag, 6 dager senere og jeg har fortsatt ikke ett jevla gta. Så jeg ringer butikken og de sier de får det på Onsdag kanskje, men det var ikke sikkert.

Så jeg gjorde det samma som deg, ringte rundt og noen sier onsdag kanskje, og noen er usikre på om de får det inn i det hele tatt denne uken.

 

Fyfaen så jevla forbanna jeg er, klikker.

eldste broren min hadde med seg gta4 hit igår, var evig fett.. klarer snart ikke å vente noe mer:/

Lenke til kommentar
Spaceworld og Elkjøp sa de skulle få det inn i dag, men de har ingenting i dag. Nå ringte jeg 8 forskjellige butikker og alle sier kanskje onsdag, eller kanskje torsdag.

 

 

 

Forhåndsbestilte på den 29 faktisk, når jeg fant ut at det var utsolgt overalt..

De sa det skulle ta 3-4 dager, og nå er det mandag, 6 dager senere og jeg har fortsatt ikke ett jevla gta. Så jeg ringer butikken og de sier de får det på Onsdag kanskje, men det var ikke sikkert.

Så jeg gjorde det samma som deg, ringte rundt og noen sier onsdag kanskje, og noen er usikre på om de får det inn i det hele tatt denne uken.

 

Fyfaen så jevla forbanna jeg er, klikker.

eldste broren min hadde med seg gta4 hit igår, var evig fett.. klarer snart ikke å vente noe mer:/

 

Stort sett samme historien her. Det som er problemet mitt er at jeg må kjøpe på Spaceworld, fordi jeg har ikke noe penger. Bare ett gavekort der, med nok til å kjøpe det. Faen, skal spamringe de hver dag as.

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere i denne tråden så er Elkjøp utsolgt for spillet OG PS3/GTA-pakka. Men jeg så at GameStop (er det ikke det det heter?) inne på Østbanehallen hadde denne pakka med PS3/GTA4.

 

Selv har jeg inngått en avtale med en bekjent som jeg fant ut jobber på Elkjøp. Han holder av et spill og ringer meg så fort det kommer inn. Tror det er det raskeste nå... Jeg orker ikke stresse rundt mer.

Lenke til kommentar

Helt dust at det er så fantastisk få kopier til gta 4 til ps3 som ble sendt til norge....å regne med å ikke selge mer en 20 kopier til launch er jo bare toppen av idioti!:/

 

Jeje...med min vanlige flaks får jeg vel ikke tak i gta4 før 4 uker eller noe...og jeg som hadde tenkt til å spille gta mens jeg ventet på aoc:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...