Gå til innhold

[AoC]Videoene på dagbladet.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Flere som har sett disse videoene og synes det ser fryktelig labert ut?

Edit: Link til de som ikke har sett

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/21/533179.html

No gæli som ikke er rektig der ja. ;)

Kanke helt sette fingeren på hva, men temmelig sikker på at Retail kommer til å se veldig mye bedre ut. Kan hende db.no spilte det på lav spec....

Var det bare meg eller var den pvp-minigame banen litt range-vennlig, hehe ;)

Endret av maanemann
Skrevet

Spillte hvertfall ikke på high men so? fikk jo et lite innblikk i PvPen

og den så faktisk ikke helt dum :D annet en at jeg ikke likte classa han spilte:P

Skrevet
temmelig sikker på at Retail kommer til å se veldig mye bedre ut

Hadde jeg hatt ei krone for hver gang noen sa det...

... så hadde du sikkert ikke hatt mer en ca 100 kr. eller no. Ikke rik i alle fall.

Jeg har sett video av folk som spiller på HIGH og det ser ganske så lekkert ut. Bare så synd at jeg kommer til å må kjøre på low :(

Skrevet

Nå er vell heller ikke DX10 og andre eye candy stuff kompatibelt med Betaen i følge Gaute Godagers intervju med Gamespot før helgen.

GS: Can you give us a general update on the game's progress? What is being worked on at this time?

GG: The game is on schedule for launch the 20th of May as we speak. We polish, remove annoyances, and optimize. Finally the client is approaching the target rendering performance, and it certainly is looking smooth. We are working hard on the features we haven't shown off in beta, features we have held back on purpose to have some new revelations at launch. Among these are spellweaving, massive PVP, and DirectX 10 [graphics]. In addition to this, the classes are getting their final overhauls before launch. We are doing some balance focused only on PVP now, something I prefer doing after the PVE aspects have been more or less stabilized.

Skrevet (endret)

Synes det så bra ut jeg, ivertfall like bra om ikke bedre en World of Warcraft sin PvP bit ivertfall.

Endret av _LarZen_
Skrevet

Grafikken knuser WoW ned i støvlene. Detaljene på figurene er vanvittig på high settings. Men enkelte av pvp områdene trenger en overhaling, de så litt små kjedelige og uferdig ut.

Skrevet
Det som også hadde vært kult på pvp var f.eks dyr som kom å attacka deg mens du fighta andre

Trur du blander "kult" med "forferdlig irriterende og plagsomt" her :p

Skrevet
Det som også hadde vært kult på pvp var f.eks dyr som kom å attacka deg mens du fighta andre

Hadde blitt utrolig sint hvis det kom dyr som angrep meg når jeg slåss mot andre spillere i en battle ground/arena eller hva de kaller det.

Hadde nok slått i tastaturet og så kastet spillet ut vinduet og aldri spillt det igjen.

Skrevet

....?

Plutselig får du en sugefisk i skallen og blir drept av motstanderen. .....veldig kult.

Uansett. Synes det klippet så ut som Oblivion, så jeg holder meg til det. Hvis man velger Nord klassen der, så blir det nesten som Conan.

he,he....

Skrevet

Hadde blitt utrolig sint hvis det kom dyr som angrep meg når jeg slåss mot andre spillere i en battle ground/arena eller hva de kaller det.

Hadde nok slått i tastaturet og så kastet spillet ut vinduet og aldri spillt det igjen.

Ja men at det på en måte var dyr der også, ville vært mer realistisk? eller?

Skrevet

Ja men at det på en måte var dyr der også, ville vært mer realistisk? eller?

Joa, men de dyra ville jo holdt seg unna når det kommer en kar gående med en et par Zombier rundt seg og rett bak han kommer det en kar å fyrer løs litt lyn i ryggen på han forann. At dyrene angrep ville nok vært mindre realistisk enn det motsatt vil jeg tru.

"De er mer redde for deg enn du er for dem".

Skrevet
Grafikk er vel og bra, det er selve gameplayet jeg synes se ut til å suge balle.

Måtte bare le når jeg leste det der....er jo nettopp der AoC brillierer! Ivertfall innen mmorpg sjangeren vel å merke da.

Skrevet

Du kan da ikke se om gameplay suger balle?!

Det må oppleves selv.

Disse videoene er fra PvP minigames som er en bitteliten del av spillet.

Gameplayet gruser samtlige mmorpg`s jeg har testet hvertfall og det er mange!

Skrevet

Det å se en video av en som aldri har spilt spillet før, og ikke gjør stort ut av seg...

mot...

...det å faktisk spille selv, med den klassen man selv vil, når man begynner å komme litt inn i spillet.

Sier seg vel selv hva som er best. Å dømme gameplay ut ifra sånne videoer er håpløst. Prøv spillet selv sier jeg bare, blir helt noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...