Gå til innhold

Hardware.no: Meningsmåling om det nye designet til Hardware.no - del 2


  

195 stemmer

  1. 1. Hva er ditt inntrykk av det nye designet til Hardware.no?

    • Meget positivt
      26
    • Positivt
      46
    • Middels
      38
    • Negativt
      49
    • Meget negativt
      29
    • Ingen formening
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest designet er svært rotete og uoversiktlig, selv med 3 måneders tilvenning. Nå som den gang det var nytt gidder jeg ikke lete frem sakene som legges ut, og jeg har gått fra å faktisk lese mye av sakene på HW.no til nesten kun å bruke forum + prisguide og av og til lete frem tester.

 

Det gamle designet var særdeles bra, det nye er særdeles dårlig.

Lenke til kommentar

Det burde blitt mulig å velge mellom det gamle og det nye designet. Jeg skjønner ikke hvorfor de gikk vekk fra det gamle. Det var genialt, det var simpelt, det var stilfullt og DET FUNGERTE! Det er veldig kjedelig når nyhetene flytter seg rundt og faktisk beveger seg ganske langt ned på sida, selv om de er nye.

Lenke til kommentar

nei detta liker jeg fremdeles ikke. det er rotete og fremdeles vannskelig å lese enkelte tekster pga farge, selve oppsettet på toppen er greit nok men sideoppsettet med artikler og reklame skulle jeg gjerne hatt likt som før, men totalvurderingen fra min side er at det gamle var og er bedre en dette ruklet her.

 

jeg er besøker siden skjeldnere og ikke lenger mitt førstevalg når jeg starter min daglige nyhets runde. IT-avisen er faktisk bedre og mer oversiktlig nå. VG teknologi siden er faktisk en side jeg går til FØR hardwaresiden.

Lenke til kommentar

Jeg ser at andelen folk som deler mitt syn har sunket siden den første meningsmålingen, og at en del av de som ropte ut om hvor forferdelig dette var nå har feiget ut. Mitt synspunkt er fremdeles det samme (som man kanskje kan se av signaturen min), men jeg lurer på følgende:

 

- er ledelsen i hw.no-nettverket fornøyd med at så mange som halvparten av brukerne etter fire måneder med det nye designet, fortsatt synes det gamle var bedre? En offisiell uttalelse fra den/de som i sin tid vedtok å endre designet hadde vært av stor interresse for både meg og andre.

- selv om mange tydeligvis har begynt å like det nye designet, drister jeg meg til, på bakgrunn av de foreløpige resultatene i meningsmålingen, å hevde at designendringen ikke har vært en ubetinget suksess. Vil det være noen mulighet for at nettverkets ledelse vil lytte til sine brukere og endre designet i retning av det forrige, eller satser man på å sitte med skylappene på også i fremtiden?

- er det noen mulighet for å få annonsert denne nye meningsmålingen på forsiden av hw.no og kanskje noen av de andre involverte sidene (akam, amobil, gamer), slik at man kan få ett mer valid resultat som i større grad reflekterer stemningen blant leserne, og ikke bare de som jevnlig er innom tilbakemeldingsdelen i forumet eller følger med på "siste diskusjoner" i høyre kolonne på forsiden?

 

Takker for svar hvis noen høyere oppe i systemet leser dette! :)

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Det er ingenting feil med http://www.hardware.no/artikler/ . Her fungerer det bra. Men som jeg har sagt tidligere så er den oversikten mangelfull på nyheter kontra hovedsida.

 

 

Jeg syns det nye designet er flott, men oppsettet er meget uoversiktelig. Så jeg vil ikke utelukkende tilbake til det gamle designet/oppsettet. Men oppsettet av nyheter bør være som det var før.

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
Det er ingenting feil med http://www.hardware.no/artikler/ . Her fungerer det bra. Men som jeg har sagt tidligere så er den oversikten mangelfull på nyheter kontra hovedsida.

 

 

Jeg syns det nye designet er flott, men oppsettet er meget uoversiktelig. Så jeg vil ikke utelukkende tilbake til det gamle designet/oppsettet. Men oppsettet av nyheter bør være som det var før.

 

Den funker igjen nå, men den har vært død i noen timer (kun vist en tom side) som flere enn bare jeg har nevnt.

Lenke til kommentar

Jeg heller fortsatt i den negative retningen, selve designet er ikke så galt men layouten er helt på trynet, slik layout den gamle siden hadde hvor artikkler lå i en kolonne, forum, bruktmarked osv lå i en egen kolonne var utmerket, var lett å få med seg nyheter uten å bli forvirret av alt rotet som er her nå. Jeg må si jeg har ikke vært like aktiv her etter den nye siden kom, istedenfor har jeg 'flyktet' en del over til andre sider.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Er det meningen at teksten skal være så veldig klint opptil venstre side i browser? Det er slik på alle undersider av HW/gamer/akam/amobil ...

http://student.hive.no/jwiers/bildr/thumbs...1209644787s.jpg http://student.hive.no/jwiers/bildr/thumbs...1209644836u.jpg

Spørs vel på oppløsningen din ettersom sidene er midtstilte.

Uansett hadde det kanskje vært en idé med en margin på 5px eller noe sånt. ;)

 

---

 

Det nye er rett og slett for rotete, men grafisk sett har det fått en oppdatering.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Det nye designet er helt klart bedre en det første.

 

Det skal jeg være enig i. Det første designet (se bildet under) var riktignok svært så oversiktlig, men ikke akkurat en visuell nytelse.

 

post-78758-1209654973_thumb.jpg

 

Still, det hadde vel ikke så mye med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...