Gå til innhold

Filosofi: Noe å tenke over...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom på et spørsmål nå i starten:

 

Hvorfor bruker Tarzan et lendeklede? Hvem lærte ham det?

 

*lese gjennom*

 

Varierende kvalitet på spørsmålende. Likte spesielt den her:

 

Why do toasters always have a setting so high that could burn the toast to a horrible crisp, which no decent human being would eat?

 

HVORFOR?!

Endret av ErlendPerlend
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ser svaret før jeg ser hva som skulle være morsomt.

1. Det klør.

2. Fordi det blir bedre kontakt og den dermed kan fungere med mindre tilgjengelig strøm.

3. Fordi det koster dem penger å låne ut.

4. Det ville være bortkastet hvis man dunker hodet og svime av før man rekker fram dit man skal.

5. Jeg ville ikke trodd på stjerneanslaget, men kanskje på det om malingen.

6. Samme person som fant på resten av navnet.

7. Samme som lys.

...

Lenke til kommentar

Å faktisk besvare dem er jo ikke moro. Likte denne best tror jeg:

 

Who was the first person to look at a cow and say, "I think I’ll squeeze these pink dangly things here, and drink whatever comes out?"

 

Den var morsom. Men den andre her lurer jeg seriøst på:

"Why does Goofy stand erect while Pluto remains on all fours? They're both dogs!"

 

Why?! Hvorfor går ikke begge på to ben, eller fire. De er jo forskjellige typer hunder, eller raser. Rasisme, kanskje?

(Den var dårlig)

 

To av filosofiens store spørsmål, uten tvil.

Lenke til kommentar
Å faktisk besvare dem er jo ikke moro. Likte denne best tror jeg:

 

Who was the first person to look at a cow and say, "I think I’ll squeeze these pink dangly things here, and drink whatever comes out?"

 

Jeg tror vel heller det var at noen så på kalven som sto og sutta på juret. Men likevel... :hmm:

Lenke til kommentar
Å faktisk besvare dem er jo ikke moro. Likte denne best tror jeg:

 

Who was the first person to look at a cow and say, "I think I’ll squeeze these pink dangly things here, and drink whatever comes out?"

 

Jeg tror vel heller det var at noen så på kalven som sto og sutta på juret. Men likevel... :hmm:

 

Ja, men det er ikke like morsomt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
If the temperature is zero outside today and it's going to be twice as cold tomorrow, how cold will it be?

 

Helpz?

 

Omtrent -136 grader.

 

Glad for å kunne hjelpe!

(Da regnet jeg halvparten så varmt -- da det egentlig ikke finnes kuldegrader, kun varmegrader; alt over det absolutte nullpunkt er "varme".)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Jeg kom på et spørsmål nå i starten:

 

Hvorfor bruker Tarzan et lendeklede? Hvem lærte ham det?

 

*lese gjennom*

 

Varierende kvalitet på spørsmålende. Likte spesielt den her:

 

Why do toasters always have a setting so high that could burn the toast to a horrible crisp, which no decent human being would eat?

 

HVORFOR?!

 

Fordi er en fiksjon og det ikke er sømmelig å lese/se på en naken karrakter.

 

Fordi man kan også riste dypfryste.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Jeg kom på et spørsmål nå i starten:

 

Hvorfor bruker Tarzan et lendeklede? Hvem lærte ham det?

 

*lese gjennom*

 

Varierende kvalitet på spørsmålende. Likte spesielt den her:

 

Why do toasters always have a setting so high that could burn the toast to a horrible crisp, which no decent human being would eat?

 

HVORFOR?!

 

Fordi er en fiksjon og det ikke er sømmelig å lese/se på en naken karrakter.

 

Fordi man kan også riste dypfryste.

 

- Why does Goofy stand erect while Pluto remains on all fours? They're both dogs!

 

Er noe à la den Tarzan greia, mannen som skapte Pluto og Langbein ville vel bare at Langbein skulle være mye mer intelligent. Det er jo bare fiksjon og ikke et logisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Who was the first person to look at a cow and say, "I think I’ll squeeze these pink dangly things here, and drink whatever comes out?"

Denne er vel ganske opplagt ettersom brystmelk også brukse av mennesker når noen ser ett dyr gjør det samme så eksperimenterer de kanskje.

Lenke til kommentar
ALLE spørsmålene har vel svar, men det er så jævlig kjipt å analysere ting i senk.

 

Enda kjipere å stille dette opp som om det var vanskelig å svare på. Overskriften er jo tross alt: "Questions I have never been able to answer" Hvis han ikke har klart å få svar på dette, så er han jo tungnem så det holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...