Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy F. Jeg kommer til å boikotte dere. Bye bye Hardware, hva skal jeg egentlig med dere. Hva har dere egentlig gjort for meg. Se derer i speilet og grav litt dypere i hjertene deres så får dere svaret. Dere er utrolige! :mad: Nødt til å sette meg en heroinsprøyte for å roe nervene.

Endret av Fanfare
Lenke til kommentar

He-He, måtte jo bare sende inn å registrere meg for the fun of it, med meldingen Må ha det, bare må ha det...

 

Men ideen er kanskje ikke så dum for enkelte forum, da det enkelt vil begrense bruk og trafikk.

Absolutt noe å tenke på for Creative i disse dager.

Soundblaster delen i forumet der burde kanskje hatt godt av en medlemsavgift for å strupe trafikken litt. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156236

Hvis jeg hadde vært aktiv forumbruker hadde jeg ikke hatt noe som helst imot å betale 150kr p.a. for å bruke det. Eneste problemet med det hadde vært at folk som kanskje bare har eksperise innenfor en ting har lyst å kommentere akkurat det ikke hadde fått sluppet til.

 

Bra aprilsnarr, hehe! Jeg trodde faktisk på det fordi det ikke virket så veldig urimelig!

Lenke til kommentar
Fy F. Jeg kommer til å boikotte dere. Bye bye Hardware, hva skal jeg egentlig med dere. Hva har dere egentlig gjort for meg. Se derer i speilet og grav litt dypere i hjertene deres så får dere svaret. Dere er utrolige! :mad:
Hva faen? :p

 

BTW: Skummelt hvis forbipasserende tar denne artikkelen seriøst, kunne jo hende det oppstår et langvarig rykte om dette.

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert en del som har sendt mail. Det er utrolig hva folk går på i et uomtektsomt øyeblikk. For noen år siden var jeg und.ass (undervisningsassistent) i et fag på ntnu og vi sa at de første 100 som ga tilbakemelding kunne få være med på et prøveprosjekt og få med seg en medhjelper på eksamen. Vi fikk faktisk over 30 svar :-)

Lenke til kommentar

Herregud, er det mulig å ikke koble før jeg sendte mail da... hehe

Føler meg rimelig lett lurt nå :) Kunne kanskje ha lest litt på kommentarene før jeg

sendte mail da ;) Jaja, får håpe det er første og siste ting som jeg blir lurt med i dag da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...