Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg som mangeårig bruker av forument støtter dette forslaget fullt og helt. Endelig kan vi bli kvitt plagsomme småunger som spammer, samtidig som alle forsøk på å gjøre gratistjenester om til betaltjenester på nettet har vist hvor gått dette virker. Man trenger jo bare å se over på New York Times, Komplett.no og andre sammenlignbare steder for å skjønne at dette er veien man skal gå.

Jeg vil likevel anbefale redaksjonen at det innføres en 10-14 dagers prøveperiode, slik at nye brukere kan verves inn.

 

Edit: jeg har forresten ikke sendt inn mail, da jeg heller vil støtte nettsiden ved å betale fra dag en.

Endret av Wraith
Lenke til kommentar
Én aprilsnar-artikkel holder ikke? :tease:

 

Haha nå ble jeg lurt, fikk melding tilbake!

 

Hei og takk for henvendelsen.

 

Din søknad om ett års gratis medlemsskap på Diskusjon.no er herved innvilget!

 

Dersom du samtidig tar en titt på kalenderen forstår du at det samme gjelder for alle andre brukere av Diskusjon.no.

 

Ha en fortsatt fin 1. april! ;-)

Lenke til kommentar
gikk fem på, men jeg likte også forslaget, vi som faktisk bruker forumet tror jeg neppe hadde brydd seg mens de som sjeldent bruker forumet ville nokk ha klaget.

 

dags beste spøk :thumbup:

 

Jeg bruker forumet hver dag, og hadde faktisk allerede tanken klar om å slutte på dagen etter jeg først leste det. Men ja, beste spøken jeg har lest i dag hittil :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...