Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen plass vi kan sende inn tilbakemedlinger forresten?

 

EA forumet tror jeg. Vel jeg har ihvertfall mye å pirke på:

 

1. Ingen TV guided missile på chopper. Et av de beste elementene fra BF2.

 

2. Minimalt view area i chopper, som førstepilot. Da treffer man sjelden noe. Utrolig vanskelig å fly, i tillegg til at man lotto skyter missiler. SKulle gå ann å få en kamera vinkel hvor man bare så HUDen

 

3. Game modes. Er det bare gold grates? F.eks i Oasis har ikke defenders noe chopper eller lignende, de står bokstavelig talt og venter til at tre US army tanks skal rulle inn i bases og cappe gold crates, helt elendig lagt opp syns jeg. At men blir tvunget tilbake p.g.a av at motstanderen har større arsenal av våpen og kjøretøy suger. Om spillet bare handler om attack or defend blir ikke jeg å bruke mye tid på dette spillet.

 

4. 5 sek regel. Kommer du utenfor mappet med helikopter, ligger du tynt ann. Øk denne til 10 sek

 

5. Spawnpoints. Blir rapa i ryggen hver gang jeg spawner inne i det store huset på Accension

 

6. Bruke mappet? Mappet er utrolig stort. Hvorfor plassere to gold crates på et område, hvorfor ikke fordele dem?

 

7. Våpenfølelse - elendig

 

8. Hvor i hellvette er prone knappen?

 

9. Kan ikke dra tilbake til base med chopper og hoovre slik at man "reparer" chopper.

 

10. Grenade launcher. Tar ut en vegg med et helsikkes brak. Men skyter du en nade ved siden av foten til en fiende, trasker han bare videre.

 

 

Flere en meg som har merket at destruction er en animert hendelse? Som f.eks et gjerde av solid mur. SKyter man hull idet får man en V formet inngang. Dette skjer uannsett hvor, og uannsett hvordan posisjon man skyter fra. Destruction er skrytt opp i skyene. Alle eksplosjoner er like, og du kan lage samme identiske hullet i huset ved siden av. Scripted til tusen.

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar

just got my hands on 100 codes for the Battlefield Bad Company beta that kicked off this week. I was going to give them away all in one shot, but to make it fair for people that don’t visit the blog every hour of every day here is what I am going to do: I am going to award 10 codes a day for the next 10 days. Since the beta will run until April 25th, that should everyone plenty of time to get in on the action.

 

How do you win? Simply send me an email (major at Xbox-dot-com) with BFBC Beta in the subject line and include your gamertag in the body of the email. Each day, I’ll choose 10 random emails and reply with a code to get you on the battlefield. No need to send me a new email every day. One entry is enough to be put into the running for the length of the contest. This opportunity is open to everyone who has Xbox LIVE. I’ll start sending out emails with codes tomorrow…Good luck!

Lenke til kommentar

Da var det tid for en pause, hehe. Har spilt siden klokka 2 i dag sammen med en kamerat. Har egentlig ikke noe å utsette på dette spillet, selfølgelig noen små bagateller men ingen spill er perfekte. Det lock.on toolet til recon er genialt. Digget å styre missilen! Skal se meg enig i at den "destructible environments" kanskje er litt overdrevet, kunne godt jobbet litt mer med scriptingen og heller sørget for flere forskjellige typer eksplosjoner enn det vi har nå:) Alt i alt er jeg hefig fornøyd med betaen!

Lenke til kommentar

angående det å spille med en kamerat... tenkte att vi skulle spille noen matcher, men oppdaget att det ikke gikk an å invite... etter att jeg hadde spilt i ca en halv time logget kompisen min seg på for å spille, plutselig ser jeg att vi står side om side ute på slagmarken..tilfeldig???? vi byttet side noen ganger så vi spilte både på lag å mot hverandre...logget meg av live etter en stund for så å ta opp spillingen igjen, joda joinet samme match å på samme lag som kompisen min igjen.. tilfeldig???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...