Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

er så jævlig irriterende at man ikke kan snike seg rundt,

lyser jo stor rød firkant, Her er jeg, skyt meg!

og den helvetes kanonen på oasis mapet sitter en fyr der hele tia og bomber fra lufta

Lenke til kommentar

M16A1 opprinnelig Vietnam-era AR15 - Semi, full auto.

M16A2 ganske ombygget A1 - Semi, burst

M16A3 samme som A2 bare med full auto kapabilitet

M16A4 nyeste versjon med fester til moderne ekstrautstyr - Semi, burst

 

EDIT: Det er verdt å merke at arsenalet i Bad Company bare er løst basert på virkelighetens våpen.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Bruttern fikk en key i dag i forbindelse med at han forhåndsbestilte spillet et sted. Han har lasta det ned og kommer inn i menyen, men får ikke spilt. Det står at xbox live ikke har tilatelse eller noe sånt. Han har Live gold og ingen alderssperre eller noe sånt. Spill som cod 4, halo 3, vegas 2 fungerer flott online, men ikke BAD Company Betaen.

 

Noen som veit hva som er galt?

Lenke til kommentar

Er så vandt med Halo 3, blir bare frustrert over styringen. Masse andre bugs og irriterende momenter, men det er jo bare beta. Noe de BURDE skifte er hvor mye skade du tar når du faller ned fra noe høyt. Det er bare såvidt du hopper så er du nede på 20, og det er bare Assault og Support som kan heale...

Lenke til kommentar
Er så vandt med Halo 3, blir bare frustrert over styringen. Masse andre bugs og irriterende momenter, men det er jo bare beta. Noe de BURDE skifte er hvor mye skade du tar når du faller ned fra noe høyt. Det er bare såvidt du hopper så er du nede på 20, og det er bare Assault og Support som kan heale...

Det er fortsatt en beta.. De kan skifte på alt etter betaen.. Man vet lism aldri.. Dess.. Du sa at vis man hopper ned fra noe høyt så mister man mye liv.. HVa hadde skjedd i virkeligheten? Du hadde sikkert skada deg ganske hardt..

Lenke til kommentar

[quote name='Teh

 

Er så vandt med Halo 3, blir bare frustrert over styringen. Masse andre bugs og irriterende momenter, men det er jo bare beta. Noe de BURDE skifte er hvor mye skade du tar når du faller ned fra noe høyt. Det er bare såvidt du hopper så er du nede på 20, og det er bare Assault og Support som kan heale...

Det er fortsatt en beta.. De kan skifte på alt etter betaen.. Man vet lism aldri.. Dess.. Du sa at vis man hopper ned fra noe høyt så mister man mye liv.. HVa hadde skjedd i virkeligheten? Du hadde sikkert skada deg ganske hardt..

Har du spilt i det hele tatt? Det skal ikke så mye til før du mister en hel del liv. F.eks. hvis du hopper ned fra et lite skur, kan det skade deg skikkelig, uansett om du er Recon eller Support.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
de må fikse noe av roadkill greiene, ofte kjører jeg over noen, men personen jeg kjører over bare glir gjennom bilen..

 

--

Kæsp

 

Samme skjer med løpet på en tanks, når eg tar det borti vegger og sånt, i steden for å stoppe opp når det treffer feks en vegg, så går det rett gjennom.

Lenke til kommentar
Er så vandt med Halo 3, blir bare frustrert over styringen. Masse andre bugs og irriterende momenter, men det er jo bare beta. Noe de BURDE skifte er hvor mye skade du tar når du faller ned fra noe høyt. Det er bare såvidt du hopper så er du nede på 20, og det er bare Assault og Support som kan heale...

Det er fortsatt en beta.. De kan skifte på alt etter betaen.. Man vet lism aldri.. Dess.. Du sa at vis man hopper ned fra noe høyt så mister man mye liv.. HVa hadde skjedd i virkeligheten? Du hadde sikkert skada deg ganske hardt..

Har du spilt i det hele tatt? Det skal ikke så mye til før du mister en hel del liv. F.eks. hvis du hopper ned fra et lite skur, kan det skade deg skikkelig, uansett om du er Recon eller Support.

Ja.. Har betaen jeg.. :D vær hvertfall litt fornøyd for at du har betaen..

Lenke til kommentar
Er så vandt med Halo 3, blir bare frustrert over styringen. Masse andre bugs og irriterende momenter, men det er jo bare beta. Noe de BURDE skifte er hvor mye skade du tar når du faller ned fra noe høyt. Det er bare såvidt du hopper så er du nede på 20, og det er bare Assault og Support som kan heale...

Det er fortsatt en beta.. De kan skifte på alt etter betaen.. Man vet lism aldri.. Dess.. Du sa at vis man hopper ned fra noe høyt så mister man mye liv.. HVa hadde skjedd i virkeligheten? Du hadde sikkert skada deg ganske hardt..

Har du spilt i det hele tatt? Det skal ikke så mye til før du mister en hel del liv. F.eks. hvis du hopper ned fra et lite skur, kan det skade deg skikkelig, uansett om du er Recon eller Support.

Ja.. Har betaen jeg.. :D vær hvertfall litt fornøyd for at du har betaen..

Selvfølgelig er jeg fornøyd, men det er bare noen irriterende momenter som begrenser gledene ved spillet.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Skjønner ikkje kva folk klager over eg. Elsker BF BC betaen, selv om det jo har sine bugs.

Men beta er beta.

En kan tydelig se at eksplosjoner og sånt er likt, men det viktigste er da at en i det hele tatt får skutt ned vegger på hus? Kan jo ikkje føle deg trygg noen plass lenger.

 

Men er enig i at den oransje prikken over fiendene bør fjernes, utrolig lett å se andre, og bli sett selv.

Ellers var kontrollene, tja, merkelige. Men det er absolutt en tilvenningssak.

 

Gleder meg virkelig til det kommer, og skal nok snart bestille det fra absoluttspill eller lignende.

Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=129358

 

Selv att jeg ikke har fått tak i beta-key men dette spillet blir nok kjøpt når det kommer!

For min del så håper jeg att singleplayeren er digg å avkoble ifra multiplayerdelen..

Og det jeg har sett så synes jeg att BC ser vanvittig flott grafiskt sett, mangen som sier att konsoller suger pga stygg grafikk, kan ikke si om denne betaen nei og dem ekte gameplaymoviene jeg har sett!

Kan være att frameraten blir solid i mest intense skuddvekslinger og eksplosjoner :D

 

Viss lommeboken min har nok peng så kjøper jeg dette spillet ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

grafikken i betaen er ikke super duper, men det gjør ikke noe.

Dice har også sagt at grafikken i singel player blir hevet ett hakk..

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
grafikken i betaen er ikke super duper, men det gjør ikke noe.

Dice har også sagt at grafikken i singel player blir hevet ett hakk..

 

Vil si grafikken i BF BC er ganske så god.

Men syns da at de skal ha samme grafikk i MP og SP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...