Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst, håper de blir banna. Jeg har fankern ikke betalt 70kr slik at andre bare kan piratkopiere det. Som sagt - Dårlig beskyttelse.

 

Er ikke rart serverne krasjer. Når folk som har piratkopiert skal joine servere blir det sikkert dobbelt opp.

hvis du ikke hadde fått en beta-nøkkel ville du brent det selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
spør igjen jeg.. hva er forskjellen på de blå å grønne?? trodde først att blå var fiender så det ble en del minus poenger,heh

 

er det mulig å invite på betan?

 

det eneste jeg vet er at jeg skyter røde ting.

aner ikke hvorfor noen er grønne..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
grønne er squads

 

hva mener du med squads?

 

og hva er Dogtags til?

fikk 2 stykker når jeg drepte dem med kniv.

inne på dogtags menyen står gamertagget dem...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg synes spillet var ganske underholdende..

Er gøy med masse badges og slikt, selvom det er altfor lett å få veldig mange av dem.

Ellers vil jeg tru at xpsystemets fart kanskje er boosta nå som det er beta? Har jo vært slik i andre betaer jeg har vært med i.

Ikke vet jeg, men det er 1000 ting som kan, og mest sannsynligvis vil, bli fikset før det kommer ut til sommeren.

Lenke til kommentar

Noen som vet om folk som har blitt bannet for å laste den ned og brent den på en dvd plate og spilt det derfra?

 

Var gira på å prøve det, men ser at dere ikke er så veldig imponert over betaen så jeg vet ikke helt om jeg skal ta sjansen på det..."ulovlig" er det jo også.

Lenke til kommentar

Mine intrykk av BETA`en sålangt ;

 

Eg greier ikkje heilt å bli bergtatt av denne BETA`en her, i forskjell til COD4 som rett og slett røsket pungen av meg og lempet den ut vinduet gang på gang.

 

For det første, spillet føles ofte som sirup i likhet med Halo 3 online. Mye selvfølgelig takket vere 30fps. Og det å gå over fra 60fps til 30fps er som kjent, ein nevneverdig overgang. Men kontrollene bidrar også til sirup følelsen.Dette til tross for at eg har stillt sensen på MAX. Altfor dårlig! Det at man kan endre på rumble styrken ser eg som eit pluss for de som kanskje ikkje er så glad for altfor kraftig risting, og det bidrar jo til litt bedre våpen følelse ellers. Og for å vere heilt ærlig her, denne skuffet noe. Alt føles for løsaktig og lite tweaket i forhold til.."trommevirvel" COD4. Og følelsen av å felle folk er nærmest totalt fraværende. Eg syns kanskje at folk tålet litt mye, blir irriterende i lengden.

 

Så var det dette fantastiske lydbilde Frostbite motoren skulle gi oss Dice? Skal dette vere ein spøk? Eg føler nærmeste at eg driver med undervanns krigføring. Konstant nedtoning av lydene ødelegger lydbildet fullstendig. Det blir for mye av dette "piping i ørene og nedsatt hørsel" greiene.Ein tøff effekt i andre spill, men det blir for mye av det gode her, Litt heftig bruk av sourround er det, og drønn og slikt i bakgrunnen er meget stilig. Men mye dårlige lyder fra våpen og for mye Frostbite magi på lyden driter lydbildet totalt sett veldig mye ned. :nei: Stemmene i spillet blir fort irriterende og gjentakende.

 

Grafikken..ja det ser heftig ut til tider og det kjører stort sett bra til å vere BETA syns eg. Enten er det eit lokalt problem hos meg, men Frostbite motoren ser ut til å behandle lys og kontrastforhold(spesielt innendørs) på ein fantastisk dålig måte. Eg kan stå ute i åpent lende, og alt ser bra ut. Så går eg inn og nærmest stirrer på ein sort vegg.Opplevde fleire ganger at det var nærmest klin umulig å orientere seg skikkelig når eg vaset rundt innendørs. Uansett kor mye eg stiller lystyrken på skjermen så hjelper det faen meg ikkje.Virker som om det er ei hinne forran meg som blir lysere,i mens spillet bare står å ler av meg og driter i alt som heiter optimalisering av kontrast og lys. Da viser eg fingen til heile spillet. Dette har da aldri vert eit problem i tidligere spill for svarte. Og det hjelper jo heller ikkje at spillet er frarøvet gamma/kontrast innstillinger. Faen er dette for noe piss? :huh:

 

Syns også spillet er noe uoversiktlig når det gjelder å skille venn og fiende. Rød prikk er fiende,grønn er squad medlemmer(på laget) og blå er ordinære lag kamerater. Hadde folk bare vert markert heile tiden hadde eg sluppet å klø meg i hode for å så ligge spadd ned 6 fot under jorda av den kødden som viste seg å faktisk vere ein fiende. Sikkert BETA syndromet som er ute og går, for eg håper ikkje det skal vere sånn av og på. Og ein annen ting som er litt ulogisk og unødvendig. Når man skal sjekke statsen, så stopper spillet opp. Er ikkje så hendig og "on the fly" som i COD4. Alle ødeleggelse og styr er tøft,ingen tvil om det. Men kor vidt det faktisk har så mye å si gameplay messig i forhold til tidligere, det lurer eg på. Syns gameplayer er tregere og mindre intressant i lengden enn COD4, som er raskt og fullstendig kaotisk skrudd sammen.

 

Er ihvertfall ingen tvil om at dette er BETA, og utifra det eg har testet no så kan eg trygt si at dette er penger spart. Idèen om kjøp er lagt på is og vel så det. Skal selvfølgelig legge fleire timer til i spillet den neste mnd. siden eg ikkje har testet det i meir ennn noen få timer. Men dette her er ihvertfall mitt førsteintrykk sålangt.

 

Avslutningsvis tror eg COD4 fortsatt forblir kongen på haugen ei god stund til :)

Lenke til kommentar

likte ikke betaen særlig, men kjøper spillet uansett siden jeg vet at alt som ikek var så bra blir fikset.. hvis spillet hadde release i april, så hadde jeg tenkt to ganger, men nå som release er i sommeren, så vet jeg at alt kommer til å bli fikset og mye bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...