Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var kult. Jeg har aldri digget online-spilling siden det krever så mye tid, men håper sp-delen blir fet. Må ha en god historie. Problemet mitt i mp er at jeg aldri skjønner noenting. Plutselig kommer det en og stikker meg ned med kniv. Jeg så ingen for 2 sekunder siden, men jeg er død.

 

Igår satt jeg i en tanks og fyrte løs på en kar (eller dame)som hadde antitank-våpen. Denne gjemte seg i et hus. Jeg kjørte på med skudd, men ingenting skjedde med huset, og personen gruset tanksen min med "bazookaen" sin. Det er slike ting som irriterer meg. Men dette er joe en beta, så det kan jo ha vært en bug.

 

Men jeg tror flere vil digge det.

Lenke til kommentar
Hvis dere har en private chat, velger custom game og trykker akkurat samtidig er det ganske stor sjangs for at dere havner på samme server! :)

Gjorde det sammen med en venn igår og det funket 4 av 5 ganger! :D

Jeg blir bare sparket tilbake til Lobbyen når jeg går på costum game.. Men i går var jeg og eXtreme-501 heldige nok til å havne på samme server.. ^^ Det var gøy.. =D

Lenke til kommentar

Gjelder bare å prøve flere ganger. Mange ganger bare èn av oss kom inn, men når begge kom inn havnet vi på samme server.

 

Kan forøvrig nevne at siden jeg venter på Live (2 dagers trialkoder funker ikke, har prøvd to) så spille jeg på en ny konto jeg lagde som heter "sjoeveiand"! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen som har merket masse svarte flekker (ligner litt på skygger) i grafikken som flimrer?

eller begynner boxen min å ta kvelden igjen...

 

 

håper ikke dette er den nyese builden Dice har, for da sliter de.. da burde de utsette spillet og gjøre det ferdig..

Lenke til kommentar
noen som har merket masse svarte flekker (ligner litt på skygger) i grafikken som flimrer?

eller begynner boxen min å ta kvelden igjen...

 

 

håper ikke dette er den nyese builden Dice har, for da sliter de.. da burde de utsette spillet og gjøre det ferdig..

Du er ikke den eneste nei? Det flimrer svart i skyggeområder og på flere bygninger. Tror det er noe med at det bare er beta eller har noen en forklaring?

Lenke til kommentar

elsker buggen som sier at du blir skytet på i ryggen når det er noen foran deg, noen som har opplevd den eller? :D Snur meg bare for å finne ingen der og dø likevel. Noen andre som syns at kontrollene er ganske dårlige. Litt sånn tregt/uresponsiv noen ganger. Skal ikke klage egentlig, med tanke på at det er beta og greier, men det er irriterende må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...