tflovik Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har en feral druid med gear bra nok til å tanke heroics(har tanket Heroic Mech og Sethekk halls), er kara attuned men har enda ikke vært i kara. Har spillt feral så lenge at jeg har lyst til å prøve meg som Moonkin, og det er ikke fordi jeg gjør det dårlig som tank men har lyst til å gjøre noe annet uten å måtte lvle opp en spellcaster til 70. Er det noen Moonkins her som kan si meg om det er vanskelig å finne gruppe når man ikke er feral eller resto spec, og da tenker jeg på vanlige instancer og etter hvert Heroics. Trenger litt bedre gear før jeg gjør heroics, har vel ca 450 + damage med det gearet som jeg har liggende. Og en ting til slutt, la vær og komme med dumme kommentarer om Moonkin jeg ønsker kun svar på spørsmålet mitt og ikke useriøse kommentarer.
Loeve Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har aldri hatt opplevd at noen har tatt moonkin druids over CC-klasser, eller at en moonkin druid får bli i party etter at en mage/spriest/warlock har vist interesse, men det kan være serveren din er litt mer tolerant. Jobb hardt med utstyret ditt. Alle vil ha med noen med godt utstyr
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Tja, i levle-prosessen har jeg ikke merka noe, men har ikke kommet meg lenger enn halvveis til 49 med min boomkin, så jeg aner ikke hvordan det er i senere deler av spillet, men så langt har folk gjerne tatt meg med som DPS. Om det er for å ha den ekstra sikkerheten om at jeg kan gå ut av form for å battle-resse eller slenge inn en heal her og der, vet jeg ikke, men har ikke fått noen klager enda. Feral er kos å levle og spille med, men det er jaggu balance også. Når jeg tenker meg om har stealth-gruppene hvor vi har hatt med boomkins fungert fint også. I SH i alle fall. En resto, en feral, en boomkin og 2 rogues. Udmerket. Fungerte også da vi lekte rundt i UBRS på noen og seksti
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Levlet opp en boomkin fra grunnen av, og selv om jeg gikk rundt med fullt epic sett (1100 arcanedamage) og moppet gulvet på damagemeters, spilte jeg lite med andre enn guildies. Druider skal tanke eller heale, tilsynelatende. Men, en oppgradering fra pre-BC, hvor man bare skulle heale. Kanskje i WotLK..
FJERNET111 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Spiller på magtheridon som moonkin og har ikke problemer med å finne grupper der i hvert fall. Fikk enkelt grupper tidligere når jeg gjorde normal instances og også når jeg gjorde heroics. Kara og gruul var/er heller ikke noe problem. Nå har jeg dog ikke så verst utstyr etter hvert, så det kan jo være grunnen til at jeg får grupper. CC i heroics er også oppskrytt, tror jeg har gjort alle sammen i hvert fall en gang uten noe CC.
Necleto Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Oppsummering av min opplevelse som Boomkin: 1 time: Steike, dette er gøy! (PvP) 2 timer: Hmm, tja, dette var jo ikke så utrolig artig igrunn.. 3 timer: Ahh, Mangle! Hehe, nei, hver sin smak, men jeg gikk veldig lei Balance spec. Jeg brukte healing gearet mitt som Balance gear og hadde 6-700 spell damage. Du skal ha mye spell damage om du skal gjøre skade som Boomkin. Minst en 7-800 vil jeg tro.
FJERNET111 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Oppsummering av min opplevelse som Boomkin:1 time: Steike, dette er gøy! (PvP) 2 timer: Hmm, tja, dette var jo ikke så utrolig artig igrunn.. 3 timer: Ahh, Mangle! Hehe, nei, hver sin smak, men jeg gikk veldig lei Balance spec. Jeg brukte healing gearet mitt som Balance gear og hadde 6-700 spell damage. Du skal ha mye spell damage om du skal gjøre skade som Boomkin. Minst en 7-800 vil jeg tro. Hehe ja, du må ha litt spelldmg for å gjøre skade, er ganske gear avhengig egentlig. Ligger selv på 920+spelldmg unbuffed for øyeblikket, så det funker greit. I pvp er det dog ganske latterlig.
Necleto Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det er en grunn til de forskjellene det er på gearet mitt...Jeg har godt nok healing og tank gear til å tanke SSC/TK, men Balance gear har jeg bare såvidt godt nok for Karazhan. Som sagt, hver sin smak, men om du vil være imbalol caster, vil jeg absolutt anbefale deg å gjøre som jeg gjorde - Jeg levlet en Warlock
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Krigslås er digg nok det, men når du levler og enten springer rundt, stopper og spammer wrath, rooter, springer videre bort og gjentar prosessen eller bytter ut wrath med starfire og får et lucky crit som både stunner og gir deg nature's grace og du bare står der og spyr ut arkanisk stjerneild, så er det dog ganske kos. I alle fall når du plutselig oppdager at oi, du dinga jo for en time siden, men er allerede over halvveis til neste level
FJERNET111 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Det er en grunn til de forskjellene det er på gearet mitt...Jeg har godt nok healing og tank gear til å tanke SSC/TK, men Balance gear har jeg bare såvidt godt nok for Karazhan. Som sagt, hver sin smak, men om du vil være imbalol caster, vil jeg absolutt anbefale deg å gjøre som jeg gjorde - Jeg levlet en Warlock Hehe ligger omtrent like med andre castere med lignende gear med boomkin, så jeg gidder ikke lvle ny character for å få en ren caster Kan uansett skifte til resto når jeg vil, men flere måneder som resto i MC/BWL/AQ var mer enn nok for meg. Har dog 8 lvl 70 healing epics liggende just in case (leftovers fra heroics og kara). Endret 11. mars 2008 av SBS
Necleto Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Den dagen jeg ser en panserkylling nærme seg Warlocken min på damage meter, da blir jeg oppriktig lei meg Jeg klarer å holde mages, rogues og de fleste andre på avstand, ikke tale om at en kylling med humpedans skal komme her og ta over
tflovik Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Takk for alle svarene. Jeg er i en veldig liten guild så vi må som regel ha 1 eller 2 utenfra for å få til en 5 manns, og det er jeg som har brukt å tanke så blir vel litt verre nå da guilden mister tanken sin. Jeg har ikke sagt ifra i guildet at jeg skal respecce enda, skal sanke litt mere utstyr mens jeg enda er feral også respeccer jeg. Nå er jeg på en server med low pop da. Bladefist. Kan jo alltids bytte til en server med flere spillere for å lettere få gruppe. På min server er det ihvertfall 0 problem å få gruppe hvis man er tank.
Skurupu Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Guilden min har alltid en balance druid med i våre raids. Han gjør bra med dps, han. I tillegg til å gi 5% mer crit til en gruppe s-bolt spammende locks.
daruu Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Guilden min har alltid en balance druid med i våre raids. Han gjør bra med dps, han. I tillegg til å gi 5% mer crit til en gruppe s-bolt spammende locks. Samme har guilden vår, bare at vi også bruker en elemental shaman Det er somregel den grp'en som gjør mest dmg (oomkin,ele shaman, to eller tre destro locks og avogtil shadowpriests) I pvp tror jeg ikke boomkin er noe særlig, men ser forferderlig tøft ut med kampkylling da
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Elemental shamans (sett bort ifra super dps) mister stor raid utility utover karazhan, når folk når hitcap. Ellers er totem of wrath kjempefin.
daruu Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Vel, ifølge locks'a i guilden min så hjelper den totemen ganske bra, for de kan da fokusere mere på spelldamage/crit istedet for å være hitcappa Men nå er jo ikke vi så veldig mye lengre heller da, vi driver fortsatt å wiper på vashj/kael'thas edit: oi, sånn går det når nettet henger Endret 12. mars 2008 av daruu
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 "Når folk når hitcap". Jeg ville ellers ikke vært for sikker på å geare uten max spellhit (med mindre det er flere sett med gear) om ikke shamanen og du selv alltid er i samme gruppe og har 100% attendance.
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg respecca til Moonkin en stund når jeg var lvl 70. Du føler at du gir mere DPS, men går sinnsykt fort tom for mana så det blir massssssse nedetid. Det er ikke i nærheten av f.eks. en mage. Det kommer sikkert mye av at jeg har typisk DPS feral-gear og ikke int+spirit gear. Jeg soloet for det meste, eller var grouped med en kompis. Jeg specca tilbake til feral etterhvert fordi jeg syns DPS'n min sugde for mye. Endret 12. mars 2008 av Bytex
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Selvfølgelig. Det samme gjelder om en shadowpriest skal heale med grønne questrewards, en holypala skal dpse med grønne questrewards og en warrior skal tanke med.. grønne questrewards. Jeg tok kallenavnet "oomkin" seriøst, og levlet alchemy på boomkinen min pga alchemist's stone. Jeg tok med meg plenty med super mana- og greater dreamless potions i hver instance jeg gikk i, men de gikk rett tilbake i banken. Etterhvert hadde jeg et par bank-bagger fulle. Det var rett og slett ikke behov, da mp5, innervate og manaeffektive Starfire+Insect swarm holdt til det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå