Gå til innhold

Gamer.no nominert til Gullstikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To av tre utfordrere har kun en minimal redaksjon som fokuserer på spill, og en av disse igjen får halvparten av sakene sine FRA gamer.no (mens den andre forsyner seg av staben)? :p Uansett er det jo opplest og vedtatt hvilken redaksjon som virkelig er suverene på spill i Norge, så dette blir grei skuring!

 

Gratulerer med nominasjon og seier! :)

Lenke til kommentar

Klart gamer.no bør vinne dette. Dette er siden med høyest oppdateringsfrekvens, grundigste anmeldelser, best prisguide og produktinformasjon, samt ikke minst det beste forumet!

 

Eneste jeg savner på gamer.no er de fine videoanmeldelsene vg.no driver med. Liker godt "Rune anmelder"-videoene. Fint å få et forhold til journalisten på den måten. Noe å begynne med for gamer.no? Da mener jeg som et supplement til tekstanmeldelser, det må ikke gå på bekostning av disse.

Lenke til kommentar
To av tre utfordrere har kun en minimal redaksjon som fokuserer på spill, og en av disse igjen får halvparten av sakene sine FRA gamer.no (mens den andre forsyner seg av staben)? :p Uansett er det jo opplest og vedtatt hvilken redaksjon som virkelig er suverene på spill i Norge, så dette blir grei skuring!

 

Gratulerer med nominasjon og seier! :)

 

Kunne ikke vært mer enig. Gratulerer med nominasjon, Gamer.no :) Håper dere vinner!

Lenke til kommentar

Gratulerer Gamer.no med nominasjonen. Dette er utan tvil fortent. Men det blir nok tøff konkurranse. Dagbladet og VG har nok ein stor fordel med tanke på deira posisjon både som aviser og nettaviser. Gamereactor har jo sine gratisblad som sikkert kan gi ei stjerne i margen. Når det er sagt begynner Gamer.no, som det står i artikkelen, å markere seg på stadig fleire arenaer, noko som juryen sikkert legg merke til.

Lenke til kommentar

Her er nok gamer.no den definitive vinneren spør du meg! Gratulerer!

 

Når det er sagt, så ser jeg VG som en god konkurrent, mye på grunn av Rune Fjeld Olsen som er ganske dyktig. Gamereactor, på sin side, er bare helt OK, og Dagbladet ser jeg ikke hvorfor de gadd nominere en gang..

 

Nok en gang, gratulerer!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...