Gå til innhold

Age of Mythology-clan


Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen, har planer om å starte en aom-clan, så søker noen spillere till å "hive" seg med.. Rangerer meg selv som en meddels god spiller med ca 1700 i ranking, denne hadde vært vesentlig bedre hadde det ikke vært for en viss "out of synch" feil melding, som man alltid får med tornado fra ra.. Men om noen er interesert ta kontakt..

 

ps: om noen interesrte melder seg blir det satt opp hjemmeside..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det fins en meget stor AOM klan i Norge ved navn KoN, Kings of Norway. Vi er mellom 40-50 medlemmer, og har mange 1850+ og noen 1900 spillere. Vi er også kommet videre fra gruppespillet i RTS league. Vi har den siste tiden blitt mer strenge med medlemsinntak, men alle stiller på lik linje og får en trial periode. Dersom du er aktiv og har litt skills kan du gjerne søke om medlemskap.

 

Besøk oss på www.kingsofnorway.com

 

 

Uansett, om du lager klanen din vil vi selfølgelig mer en gjerne høre fra deg/dere så kan vi jo ordne noen klanfights eller felles turneringer :)

 

KoN_GM

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er intressert i å være med i en klan. Jeg har spilt AoM helt siden det kom ut, men det er først denne uken jeg har begynt å spille det på nettet. Har 100% win hittil, men så har jeg bare spilt en match med profilen jeg bruker :p

 

Jeg er ikke VELDIG god, men jeg anser meg heller ikke som dårlig. Ta kontakt hvis du vil. Regner med at jeg kan få en kamerat av meg til å joine klanen også (han er bedre enn meg, bare så det er sagt)

 

Med vennlig hilsen

Kim André

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...