Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt EVE nå i 2 uker og er helt hekta. Var ganske innviklet i starten, men når du først setter deg inn i det gikk det ganske greit. Har endelig komt meg inn i en Drake Battlecruiser :D Driver for det meste på med missions i highsec atm.

 

Dersom noen ønsker 21 dager trial send meg en PM ;)

Lenke til kommentar

Drake er et kongeskip, kanskje et av de beste i sin størrelse. Selv kjører jeg et slik gjennom lv4 missions og det kan ta noe forjævlig med bank. Men det krever skills, noe du ikke har etter 3 uker. Sørg for ¨å få alle 'x' Shield compensation opp til level 4, selv har jeg rundt 1mill skillpoints bare i Engineering og det trengs.

 

Har selv brukt det i snart 1 år, og har ingen planer om å legge dem ned enda. Elsker det. :)

 

Også kjør alle skills under Learning opp til level 4, Learning til 5. Dette vil spare deg trenings tid i fremtiden.

Endret av GenRabbit
Lenke til kommentar

Jepp, men klarte faktisk å miste den etter 4 timer med equipment for ca 50mill :p Var et sinnsykt vanskelig storymission, med først 6 battleships og minst like mange battlecruiser og frigates. De gikk greit med hjelp an en annen Drake, men i neste pocket møtte vi på ca 8 battleships og like battlecruiser, cruiser og frigates. Da var vi faktisk 2 Drakes og 1 Raven. Jeg ble warpscrambla uten jeg merka det, så når tiden kom for å warpe ut, kom jeg ingen vei og mista dermed min første Drake. Men fikk hjelp av enn annen i corp etter det så vi fikk fullført missionet :)

 

Holder på å skille 'x' Shield compensation nå faktisk (tar dem bare opp til lvl 2 foreløpig), og mesteparten av learning skilla er på level 3 og 4. Skal få dem opp til lvl 5 senere, men nå vil jeg først bare kunne fly min nye Drake skikkelig.

Lenke til kommentar

Warp scramblere er noe dritt. Min taktikk er ofte og fly inn å tiltrekke meg alle motsatndere, når det er gjort, launch T2 droner å ødelegg alle fregatter. Det er alltid disse some scrambler.

 

Vet ikke hvor mye du har i Missile bombardment og Missile projection, men jeg pleier å ofte vis nødvendig og holde lang avstand, gjerne fly vekk fra gruppene mens jegbomber dem med raketter fra 50KM+ hvor deres kanoner ikke får så mye effekt.

Lenke til kommentar

Trenger gode grunner til å starte med eve igjen!!

Elsket spillet, mistet interessen etter en lang periode.

Har en 50+ mill character som jeg har spilt siden 2004.

Har -10 sec status og gav bort alt jeg hadde da jeg quitta :mad:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg starter igjen...

 

Grunnen te at jeg skriver dette er at jeg nettop så noen eve filmer og ble spillekåt, men det at jeg gav bort alt jeg hadde gav meg et hardt kaldt spark under beltestedet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, hvis du ga bort alt blir det litt hardt å begynne på nytt igjen. Men, får du tak i et skip som det er lett å ratte/gjøre missions i så vil ISKen flyte raskere enn du klarer å telle dem.

 

Selv tjener jeg alt ifra 150-300m ISK per dag i 0.0 sec, avhengig på om jeg får Domination spawns eller ikke, og om de dropper ting som er verdt å ta vare på. Bruker en hel HAUG med ammo, men er sånn det er når man fly et skip med guns.

Lenke til kommentar

Mine Veldspar eller Scrodite (Dense er best av Veldspar), få deg stor cargo, cargo extenders er en grei investering, og skaff deg en Hammerhead I drone (kjøp 3-4 ekstra) slik at du kan beskytte deg mot rats.

 

Jeg er forresten ikke sikker på det jeg sa sist, men du kan søke på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...