Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en del ting i cargorommet på den romstasjonen man beynner på. Må jeg ta med dette når jeg skal operer fra andre stasjoner eller kan man accesse det fra alle stasjoner?

Kjøp en person som kjører Freighterskip om han kan flytte dritten din for litt penger.

Lenke til kommentar

Ta med deg det som er av ammo til våpensystemene du bruker, og de modulene som du tror du vil komme til å bruke. Resten kan du egentlig bare selge på markedet. Har du skillet opp refining kan det være mer lønnsomt å reprocesse og selge mineralene i stedet. Isk'ene du får kan du bruke til å kjøpe nye ting senere i den neste stasjonen som blir din nye base. Dersom du har trent deg opp til å fly industrial-skipet som du fikk i tutorialen kan du få med deg ganske mye, inklusiv en av frigate'ene hvis du pakker den ned igjen. Du kan også ta to turer dersom du vil ha med litt flere av skipene, men det kan være like effektivt å selge skipene du har ekstra, og kjøpe nye der du skal. Som goblinene sier i wow: Time is money, friend.

Lenke til kommentar

Jeg har snart et helt industrial-skip fult av greier fra l3-oppdrag. Må ta det med til Jita elns, siden jeg fant et flott system med gode agenter i en ukurant region.

 

Må jo hjemme meg litt fra Villore, basen til corporationen jeg ble med i. En tomannscorporation fra 2008 med erfarne pvp-ere har wardec-et oss, og camper der halve dagen.

Lenke til kommentar

skal du være en Freighter dude så bør du starte å få "Race" Industrial ship til lvl 5 etter at du har skaffet deg et Industrial ship, deretter kjøpe deg et Transport Ship.

 

prøv å finn et Corp som spesialiserer seg i frakting, er noen av dem faktiskt. google Eve Freighter corp f.eks og kontakt CEO eller en annen Officer/Director in-game.

 

eller hvis du vil drive selv så må du sjekke Contracts etter Courer oppdrag, MEN PASS PÅ! mange av disse er scams der dem ber deg frakte noe inn i 0.0 sec og da står dem der og venter på deg for å drepe deg og ta det du frakter inkludert at dem podkiller deg. og dette tjener dem masse på ved tanke på at du betalte en collateral fee da du aksepterte oppdraget. ca 70-80% av Courer contracts er scams etter min mening. har ikke testet alle, men det lukter humbug. finn et Freighter/Courer corp du tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...