Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mye bra Rookie Help spørsmål.

 

var en istad som lurte på om man fikk Gold i Eve for å kjøpe skip.... :(

 

HAHAHAHA!

 

Tror noen blander EVE Online og WoW, noe som jeg tar som en fornærmelse.

 

1,000m=1km.

 

@Jann - Ove: Trenger du fortsatt 21 dagers trial eller? Kan invitere deg hvis du ikke har blitt invitert allerede.

Lenke til kommentar

Det finnes flere norske corp som er villige til å ta imot nye spillere. God tilgang på hjelp og opplæring, ikke minst muligheter til å flytte fra empire til WH eller 0.0.

Du har en god idè, men da jeg plukket frem EVE etter et års pause (Kjedet meg i hel i emp), benyttet jeg meg av muligheten til å finne på noe helt nytt. Ikke angret for å si det sånn. Er glad for at jeg var i et ganske aktivt norsk corp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Huff, greier ikke holde meg unna EVE, så jeg startet på nytt igjen. Denne gangen går jeg for det jeg faktisk elsker i spillet, mining, trading, manufacturing, research og alt det der. Dersom noen er interesserte i å ta kontakt heter jeg Quevy in-game (spiller på trial). :)

Lenke til kommentar

Huff, greier ikke holde meg unna EVE, så jeg startet på nytt igjen. Denne gangen går jeg for det jeg faktisk elsker i spillet, mining, trading, manufacturing, research og alt det der. Dersom noen er interesserte i å ta kontakt heter jeg Quevy in-game (spiller på trial). :)

Legger deg til når jeg begynner :) Skal begynne med et par kompiser.

Lenke til kommentar

Hansoen: si ifra om du vil ha 21 dagers trial istedet for 14.

 

Full disclosure, siden denne formen for referrerlinker er i gråsonen når det gjelder forumreglene.: 21 dagers trial er kjekt siden man får 7 dager ekstra før man betaler, og om man gjør det så får personen som sendte deg 21-dagerstrial 30 gratis dager.

 

Do you have friends that might be interested in exploring the universe of EVE? If you have an active subscription, you can offer them an exclusive 21-day trial. For each one that subscribes, you’ll earn 30 free days of game time! With the Buddy Program, you can help our community grow by giving your friends the gift of EVE for three full weeks. Take them under your wing and forge a new corporation, explore the cluster and immerse yourselves in all that EVE has to offer. All you need to get started is the email form below.

 

You can send three invites per month - which, if all converted to subscriptions, equates to three free months of EVE for you!

 

Everybody wins with the Buddy Program. Do your part to make EVE Online the best experience in gaming and recruit a friend today!

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dere kan jo liste nickene deres her så jeg også kan legge til dere som spiller, så har jeg noen å snakke med nå mens jeg spiller. Er litt ensomt akkurat nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...