Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Urk, eg må si eg ble litt skuffa da eg så hvordan dette med at du kan "hamstre" resurser på planeter blir gjort. Eg hadde faktisk en drøm om at de lanserte det de viste for rundt 3 år siden, med planetary flight. Men den gang ei...

Så blir ikke å resubbe med det første pga den nye pakken....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Ser ikke helt problemet, planetary fight har jo aldri vært planlagt. Planetary flight har vel vært snakket om, men jeg ser strengt tatt ikke nytteverdien utenom at det kan virke kult. Med integreringen av Dust 514 så trengs ikke planetary orbit. Gleder meg selv til PI, ser unektelig morsomt ut :D

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med at spillet henger etter? F.eks. hvis jeg skal selle en ting, så tar det gjerne 10 sec før "sell item" boksen kommer opp. I tillegg er det delay på alt jeg skriver, bokstavene henger liksom etter med noen hundre millisekunder.

 

Høy ping? :hmm:

Tviler sterkt. har 10/10mbit fiber, og sist gang jeg pinga serveren (Tranquility) hadde jeg 30ms.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med at spillet henger etter? F.eks. hvis jeg skal selle en ting, så tar det gjerne 10 sec før "sell item" boksen kommer opp. I tillegg er det delay på alt jeg skriver, bokstavene henger liksom etter med noen hundre millisekunder.

 

 

Har vært borti problemet før, vært veldig random, og hva det kommer av har jeg null peiling på. Kan prøve å renske cache, ellers sende inn en petition/bug report.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man bare skaffer nok penger og trener riktige skills kan man bare kjøre ivei? Også bli blåst ut av lufta i en 0 sec zone og tape alle milliardene den kosta?

 

 

De aller største (Titans og Supercarriers) kan bare bygges i 0.0 i POS'er med en såkalt Capital ship assembly array, og igjen disse kan bli drept av hvem som helst mens de bygges om man ikke passer godt på POS'en sin. Dreadnought og Carriers kan bygges i stasjoner, men bare i low-sec og nedover. Capital Ships kan ikke brukes i high-sec, så det er ikke bare bare og eie disse skipene. Carrier/Dreadnought er noe de fleste kan greie å få, men Supercarriers og Titans er det litt værre med, disse koster også enormt mye, samt at det tar en stund å lage.

 

Når det kommer til skills så tar det en stund å trene seg opp, det å bare kunne fly capital ships er relativt greit, men det å kunne fly de, samt bruke de godt er noe helt annet. Men hovedsaklig så er det bare å ha skills og hoppe inn i skipa, dog du trenger mye isk, og en allianse som regel for å komme noe vei.

Lenke til kommentar

hvilke High-sec steder bør jeg sjekke ut for å få mest mulig utbytte av mining? har straks en Hulk og vurderer å begynne å mine litt, men vil ikke mine på steder under 0.6 ennå. og atm er på Kaimon og finner bare pyriexecte eller hva d nå heter. noen som kan nevne noen bra steder å mine i high sec?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...