Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Obelisk stemmer ;) har igjen 2 uker med training på begge mine characters for å bruke freighter, men hovedcharactern er for opptatt med å trene for Reckon Ship så får vente litt.

hvis noen nybegynnere trenger hjelp så bare kontakt meg ingame.

 

Rick Rolly eller Von Kraufman bruker jeg å være på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det eneste jeg hadde trengt i grunn er omkring 30 millioner ISK så jeg kan kjøpe de advanced learning-skillsene, irriterer meg at de koster så ufattelig mye :p

Lenke til kommentar

hvilket skills tenkte du på? Advanced Weapon Upgrades, Advanced Spaceship Command og sånn?

Tier 3 Learning skills, ikke Advanced Weapon Upgrades.

 

@Sondrizzle: Kan godt sende deg 30m jeg. Tjener det på under 1 time anyway.

 

Karakterene mine heter Josh Prakston(main), Yak Caldi og Hentailord forresten.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Riktig som Yakamaru sier, tenker på Eidetic Memory, Focus, Logic og Clarity (husker dog ikke hva den siste heter, men de koster 4-5millioner ISK hver, minst, og det er mye for noobs som meg).

 

Og tusen hjertelig takk Yakamaru, eneste du må huske på er at jeg fortsatt er på trial-konto så den eneste måten det funker på er den der "Give money"-funksjonen har jeg hørt :)

 

 

 

 

Wuhu, minuttet etter denne posten fikk jeg 30millioner ISK til learningskillsene. Herlig! Tusen hjertelig takk Yakamaru :D

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

tren alle learning skillsa til minst lvl 4 hvis du vet du kommer til å spille det mye. hvis du fortsatt er usikker så er lvl 3 greit for t3 learning skills.

 

charisma kan du bare drite i så lenge du ikke skal gjøre buisness eller gjøre mye missions ;)

 

Fikk også høre at charisma var en unyttig stat for meg, så det er greit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Lest både career-guiden og The Complete Miners Guide jeg så jeg føler meg ganske så klar over hva mining er for noe, dog merker jeg at selv om jeg har lest gjennom dem så er det mye jeg må finne ut selv.

Lenke til kommentar

null-sec er gøy hvis du har en bra og aktiv corp med mange medlemmer så du har noen til å hjelpe deg 24/7. det er hektisk. MEN det positive er at dere kan lage Titans og Supercarriers^^ utenom det så syns jeg WH er behagelig å være i. vi er en gjeng på en 15-16 stk i corpen min og vi drar inn rundt 6-7 billion ISK per mnd pluss vi får PVE ships og modules fra corpen.

 

men vi kommer til å flytte til null-sec vi også snart. vi må bare lage ferdig noen Carriers og Dreadnaughts først.

Lenke til kommentar

ER ikke noen som har en corporation jeg kan joine? er ganske ny i Eve og har lyst på folk å spille med, og som jeg kan lære av.

 

NorCorp Enterprise er et helnorsk corp med en del folk og aktivitet. Legg til chatkanalen norge.no, og ta en prat med gjengen som er fra corpet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hah, digger corpen jeg har funnet. Mens jeg driver å lærer meg learningskillsene (som btw tar ufattelig lang tid og er utrolig unødvendig) så minet jeg rundt i min lille Bantam da en i corpen finner ut at han kan joine med Hulken sin og to alter (en Orca og en Iterion V som flyr frem og tilbake). Etterhvert joiner tre andre med Hulks og en med Covetor. Haha, herlig, rett og slett. Til tross for at jeg kun fikk halvannen jetcan full mens de proppet dem opp hvert kvarter (virket det som i allefall). Så vi holdt på slik i vel... tre timer før vi alle måtte gå hver til sitt, men du av meg så gøy det var. Og jeg tror jeg tjente en del ISK, har ikke sjekket helt enda (i hovedsak fordi jeg vil ha refiningskillsene mine høyere opp så jeg ikke mister så mye minerals). Uansett; mining i Eve er awesome :D

Lenke til kommentar

Du MÅ ha expansions jo. Men de er alle gratis og lastes ned automatisk når du patcher spillet/trialen, så det er ikke noe du trenger å tenke på. Vil anta at den trial downloaden som er tilgjengelig er patchet til nyeste versjon allerede (uten at jeg har prøvd).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...