Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Ok. Men spillet inneholder akkurat det samme som et som ikke er platinum? Sorry for off-topic.

Ja og nei. Platinum er en nyutgivelse av spillet til en redusert pris. Enkelte spill har flere utgaver, og da varierer det hvilken som blir valgt som utgangspunkt for Platinum versjonen. Resident Evil 5 har for eksempel den vanlige utgaven som Platinum, mens det er også en nylig lansert Gold utgave med div. ekstra brett/features inkludert. Elder Scrolls: Oblivion derimot har Game of the Year versjonen som Platinum, med Shivering Islands utvidelsen inkludert. Uansett er det oftest ting du kan kjøpe på PSN, så du må nesten gå inn og sammenligne totalprisen for å se hva som blir gunstigst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld!

 

Da setter vi strek for den diskusjonen. Hvis dere vil diskutere enkeltspill oppretter dere en egen tråd, hvis dette ikke allerede eksisterer. Denne tråden skal kun brukes til å tipse andre forumbrukere om billige PS3-spill, og alle innlegg skal inneholde minst et tilbud.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Er du uenig, tar du kontakt med meg via en privat melding eller rapporterer tråden for å sette en ny veileder/moderator på saken.

 

 

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Mulig dette tilbudet er veldig lokalt - men det vet jeg ikke. Uansett kan det kanskje være nyttig for de ytterst få som bor i Drammen :-P

 

Elkjøp Drammen (den som ligger på Strømsø) har en tilbudsdunk med Singstar: Motown (PS3) og Guitar Hero: World Tour (PS3) til 50,- kr per stk. Dro selv med meg Singstar: Motown. Det fristet nesten med Guitar Hero også, men da jeg ikke har gitar er det liten vits :p

Lenke til kommentar

Dead Space £10

 

play.com

 

Mener å huske jeg så Dead Space til 99kr på EBgames og Gamestop butikkene på Strømmen storsenter her i forrige uke. Med tanke på at pund står nå i 11, så blir det faktisk noen kr billigere, om man har ærend på Strømmen storsenter da. Mulig at andre Gamestop/EBgames butikker har samme pris.

 

EDIT :

Min feil, valgte feil rekkefølge på aftenpostens valutakalkulator.

Britiske pund står i så vidt over 9kr.

 

Da blir play.com billigere. (edit - samt at man slipper å reise noe sted, det dumper bare ned i postkassa)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Nokre innlegg som kommenterte ein reknefeil er sletta. Feilen er utbetra og nemnte innlegg har utspelt sin rolle. Eg syns det er bra at ein tipsar om feil. For å bevare fokus i tråden er det rett nok kanskje betre om ein gjer dette 1) via PM eller 2) i kombinasjon av eit tilbod eller to.

 

Dette innlegget kan fjernast etter litt tid. (Beklagar til alle som forventa gode tilbod.)

Lenke til kommentar

Ikke helt, men kan vi ikke poste linker så folk slipper å begynne å lete?

Uncharted 2 - 199,-

Assassin's Creed 2 - 299,-

Bioshock 2 - 299,-

God of War Collection - 299,-

Sjekket bare Uncharted 2, og det stemte jo bra :p

 

Hei,

 

det er ryddesalg - henvend dere i butikken - utvalget variere fra butikk til butikk.

 

Butikkene våre er også oppfordret til å redusere prisene på andre titler som ikke er nevnt i avisen, så det kan lønne seg å ta turen ned innen torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...