Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Synes ikke 359,- + evt. frakt var kjempebillig. Har sett de har ligget på 400,- i butikker tidligere.

Tipper Zemckis link gir noen slags kickback eller andre inntekter..

 

 

Jaha?:s Er ikke snakk om noe snikannonsering. Jeg tenkte kanskje dette var billig uten å ha studert prisene andre plasser, er bare vandt med at håndkontrollene på elkjøp/lefdal/exper/siba koster godt over 500kr.

Lenke til kommentar

Ser ut som at cdon.no og elkjøp.no har litt annen informasjon på hjemmesiden, men det ser ut som at begge er de samme.

 

EDIT: Fra wikipedia:

 

Special Edition

 

The special edition of Heavy Rain will be released exclusively in European countries. The pack will contain an origami model, a fold poster featuring clues to puzzles, the official soundtrack, a dynamic XMB theme and a PlayStation Network voucher for the first episode of downloadable content, Chronicle 1 – The Taxidermist. The edition will be made available in the UK from retailer HMV. [35]

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

 

Synes ikke 359,- + evt. frakt var kjempebillig. Har sett de har ligget på 400,- i butikker tidligere.

Tipper Zemckis link gir noen slags kickback eller andre inntekter..

 

 

Jaha?:s Er ikke snakk om noe snikannonsering. Jeg tenkte kanskje dette var billig uten å ha studert prisene andre plasser, er bare vandt med at håndkontrollene på elkjøp/lefdal/exper/siba koster godt over 500kr.

 

Det har du rett i. Etter å ha gjort grundig research, fant jeg ut at alle walk-in butikker tok 599,- for en kontroller, i hvertfall her i trondheim.

 

Nettbutikker lå på 450-500 kr, jevnt over.

 

359 var dermed et veldig godt tilbud, som ble enda bedre når jeg slapp å betale frakt, da det var en student som bestilte.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...