Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demon's Souls $49,99CDN + $7,49CDN i frakt = 346kroner

ps3_demonssouls_off.jpg

VGP

Da går du vel fort på en smell?

50cdn = 300 nok (cirka). Altså kommer moms (kjøp over 200 kroner) i tillegg; 75 kroner. Med moms følger også momsgebyr på 90 kroner.

 

Totalsummen blir da:

Spillet: 300

+ moms: 75

+ gebyr: 90

+ frakt: 45

= Hele 510 kroner.

 

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Uncharted 2: Among Thieves PS3 (ikke platinum) £14,93GBP + 0,99 i frakt!

10049920-1251816578-62000.jpg

 

Oppdatert!! De satt opp prisen ca en time etter jeg så denne prisen. Ny pris er £37,73GBP + £0,99 frakt. Dette blir da over tollgrensen og derfor bør denne varen bli sett vekk ifra!

TheHut

Endret av jurge92
Lenke til kommentar

Ejo, erfaringene hans stemmer. Amazon trekker fra momsen når det skal sendes til Norge, og i følge Biit kommer spillet på 194,- noe som er under 200,- grensen. Med frakt blir det selvfølgelig over 200,-, men så lenge verdien er under 200,- har det ingen ting å si, noe jeg regner med du veit, da du virket så bastant og sikker på din uttalelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ejo, erfaringene hans stemmer. Amazon trekker fra momsen når det skal sendes til Norge, og i følge Biit kommer spillet på 194,- noe som er under 200,- grensen. Med frakt blir det selvfølgelig over 200,-, men så lenge verdien er under 200,- har det ingen ting å si, noe jeg regner med du veit, da du virket så bastant og sikker på din uttalelse.

 

Takk!:thumbup:

Lenke til kommentar

Ejo, erfaringene hans stemmer. Amazon trekker fra momsen når det skal sendes til Norge, og i følge Biit kommer spillet på 194,- noe som er under 200,- grensen. Med frakt blir det selvfølgelig over 200,-, men så lenge verdien er under 200,- har det ingen ting å si, noe jeg regner med du veit, da du virket så bastant og sikker på din uttalelse.

 

Takk!:thumbup:

Da heter det 24.98£ med fratrekk av mva. + frakt. Ikke £24.98GBP + Frakt. Jeg visste selv at det var slik, men det er viktig å gi korrekte opplysninger her.

 

Så ehnei ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg syns det er like mye synd at man må bruke en post på å si dette når det er en "Rapportér"-knapp, forventer like mye et tilbud av ditt innlegg som alle andre (dette gjelder iofs moderators også).

 

Uansett, ontopic: Elkjøp Fredrikstad for de som er i nærheten av det området der har noen litt wicked tilbud neste onsdag, av interesse for oss PS3-fanatikere har de Skate 3 og Super Street Fighter 4 til 299,-, samt Playstation 120GB til 1795,- (!!!). Bare 250stk av hver dog, så man må vel være "noe" rask.

 

Ellers kan jeg nevne at Thehut.com har 10% avslag på alle spill (promocode "10GAMES") frem til 23.mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...