Gå til innhold

Uwe Boll - Far Cry trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

viste ikke at det var så mange gran trer på farcry, mener å huske at det kun var palmer der jeg :whistle: dessuten så ser jo hele denne filmen helt tragisk ut dessverre

Skrevet

Heldigvis er Tyskland i ferd med å tette det smutthullet i lovene som denne Uwe Boll gjøken har brukt til å finansiere disse drittfilmene sine med. Heretter må han heldigvis gjøre det på den vanlige måten, noe som mest trolig vil bety slutten på den slags type filmer fra den kanten.

Skrevet
Heldigvis er Tyskland i ferd med å tette det smutthullet i lovene som denne Uwe Boll gjøken har brukt til å finansiere disse drittfilmene sine med. Heretter må han heldigvis gjøre det på den vanlige måten, noe som mest trolig vil bety slutten på den slags type filmer fra den kanten.

Litt nysgjerrig på hva dette går ut på. Foklar gjerne hva de skal gjøre i tyskland. Forøvrig lager jo uwe filmer som er SINNSYKT dårlige. Rart han får holde på.

Skrevet (endret)

Har ikke denne mannen nylig uttalt at han skulle trappe ned innspillingen av drittfilmer? :|

Haha, han hadde ikke råd til å reise til et sted med palmer, så han gikk for gode, gamle Schwarzwald. Herlig.

Endret av Zealuu
Skrevet

Litt nysgjerrig på hva dette går ut på. Foklar gjerne hva de skal gjøre i tyskland. Forøvrig lager jo uwe filmer som er SINNSYKT dårlige. Rart han får holde på.

Kort og godt kan man investere penger i en film og så avskrive alle investeringer 100%. Skatt må man bare betale på evt. overskudd filmen måtte lage.

Les feks. mer her og gråt: http://www.cinemablend.com/features/Uwe-Bo...othing-209.html

Skrevet

Hehe, ok fikk sett traileren nå og må si jeg humret litt av scenen der Jack ligger rolig på båten og tar en slurk øl for i neste øyeblikk måtte kaste seg overbord for å unnga å få en artillerigranat(!) rett i skallen! Men trist at Hawaiiskjorta hans forsvant! Den burde vært et must gjennom hele filmen.

Skrevet

Oohhhh... dette ser dårlig ut. Blir som å se et togkræsj... man bare må se. Kan ikke si Blood Rayne gav mersmak, men jaja...

Samme møkk som filmatiseringen av Hitman..

Jeg syntest faktisk den var en av de bedre.

Skrevet
Samme møkk som filmatiseringen av Hitman..

Jeg syntest faktisk den var en av de bedre.

Enig der. Syns faktisk Hitman filmen var ganske kul, utenom den sverdkamp scenen, og at han ikke var like badass som jeg skulle ønske.

Skrevet

Med hitman kunne man i det minste skru lyden på mute, drikke seg til en promille på 3.0 og dermed få ett inntrykk av at det var hitman :!:

Dette derimot.. Far cry?

Skrevet (endret)
Med hitman kunne man i det minste skru lyden på mute, drikke seg til en promille på 3.0 og dermed få ett inntrykk av at det var hitman :!:

Dette derimot.. Far cry?

Nå må jeg si at det helt klart var mulig å se at dette var basert på FarCry. La først og fremst merke til båtene og bilene. Mitraljøsen på bilen hadde også helt identisk lyd med den fra spillet om jeg ikke husker feil. Laboratoriescenene fikk meg også til å tenke på FarCry. Men det at de mangler palmer og slikt er jo rimelig fatalt.

Faktisk er jeg ikke fullt så negativ til filmen som jeg var før jeg så traileren. :)

Endret av Vice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...